Vevői kapcsolattartó (Kecskemét)

Vevői kapcsolattartó (Kecskemét)
A hirdetés már lejárt!

Legyünk együtt sikeresek!

Az alábbi pozícióba keresünk leendő kollégát Partnerünk részére:

Vevői kapcsolattartó

Feladatok

  • A vevői igények kezelése, rendelések vállalatirányítási rendszerben való rögzítése;
  • Beérkező vevői igények feldolgozása, ellenőrzése;
  • Vevői igények időre történő kiszolgálása;
  • A gyártástervezéssel való egyeztetés (vevő igények gyártás ütemezése);
  • Vevői alapadatok ápolása (integrált rendszerben);
  • Kiszállítások előkészítése, a vevői igények alapján a kiszállítási listák elkészítése, a kiszállítások ellenőrzése;
  • Vevői reklamációk kezelése (szállításból adódó események);
  • Termékváltozások figyelemmel követése.

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség vagy szakirányú középfokú végzettség;
  • Logisztika / Costumer Service területen, gyártócégnél szerzett 2-3 év tapasztalat;
  • Német VAGY angol nyelvtudás (szóban és írásban is kell tudni használni);
  • Kiváló kommunikációs és probléma megoldó képesség.

Amit kínálunk

  • Szakmai fejlődési és előre lépési lehetőség;
  • Motiváló béren kívüli juttatások (többféle bónusz, Cafeteria, 13. havi fizetés);
  • Bejárás támogatás városon kívül élőknek;
  • Ingyenes buszjárat Kecskemétiek részére.

Előnyök

  • Vevő kapcsolattartásban szerzett gyakorlat
  • Autóipari beszállítónál szerzett szakmai tapasztalat
  • Német és angol nyelv ismerete

Munkavégzés helye

  • Kecskemét

Jelentkezés módja

Küldje el jelentkezését a „Jelentkezem az állásra most” gombra való kattintással! A fényképes önéletrajzokat magyar és idegen nyelven várjuk. Kérjük, a levél tárgyába írja be a pozíció nevét és a referencia számát. Köszönjük! Hire-One Személyzeti Tanácsadó Kft. Nyilvántartási szám: 3376-1/2008.

Kecskemét

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok