Vevői kapcsolattartó minőségügyi területen (Tatabánya)

Vevői kapcsolattartó minőségügyi területen (Tatabánya)
Jelentkezem az állásra ›

Vevői kapcsolattartó minőségügyi területen

Leírás

Partnerünk egy nemzetközi háttérrel rendelkező, dinamikusan fejlődő autóipari gyártóvállalat, amely a legmodernebb technológiákat alkalmazza a termelésben, a növekvő vevői igények miatt bővíti minőségügyi csapatát A vállalat Tatabánya környékén található, és kiemelt figyelmet fordít a minőségre, hatékonyságra és a nemzetközi sztenderdek betartására.

Vevői kapcsolattartó minőségügyi területen

Feladatok

  • Szoros kapcsolat kialakítása és fenntartása a vevőkkel a hosszú távú együttműködés érdekében
  • Új vevői specifikációk és követelmények feltöltése az intranetre és továbbítása a kollégák felé
  • Vevői reklamációk kivizsgálása és hibaanalízisek készítése, nyomon követése
  • Gyökérokok feltárása és javító intézkedések bevezetése
  • 8D riportok elkészítése a reklamációk kapcsán
  • Új gyártósorok bemintázása a vevők felé
  • Termék válogatási instrukciók készítése (pl. vevői válogatás esetén)
  • Hibakatalógus naprakészen tartása
  • Terméktesztek koordinálása
  • Minőség- és folyamatfejlesztési lehetőségek azonosítása és megvalósítása
  • Közreműködés belső és külső auditokban
  • Minőségügyi riportok készítése


 

Elvárások

  • Felsőfokú szakirányú végzettség
  • Aktív angol nyelvtudás (szóban és írásban)
  • Min. 3 év tapasztalat minőségbiztosítási területen
  • International Quality Standards ismerete (ISO, IATF, stb.)


 

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszú távú karrierlehetőség egy nemzetközi vállalatnál
  • Növekvő cég állandó lehetőségeit és kihívásai
  • Támogató szakmai környezet, modern technológiai háttér
  • Cafeteria
  • Éves bónusz
  • Bejárás támogatás
  • Jó hangulatú csapat
  • Modern, nemzetközi környezet

 

Munkavégzés helye

Tatabánya

 

Tatabánya

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok