Vevői reklamációkezelő (Jász-Nagykun-Szolnok vármegye)

Vevői reklamációkezelő (Jász-Nagykun-Szolnok vármegye)
Jelentkezem az állásra ›

Vevői reklamációkezelő

  • Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőséget érintő problémák esetén
  • Termékminőség- problémák esetén vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követése
  • A beérkező minőségügyi reklamációk kezelése a rendszerben
  • Hibaanalízis készítése az ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézkedések definiálásában- illetve bevezetésében aktív részvétel és nyomon követés
  • Együttműködés a társosztályokkal és a németországi anyacéggel


  • Felsőfokú, műszaki végzettség
  • Műszaki rajzolvasási tudás és mérőeszköz ismeret
  • Magabiztos angol és/vagy német nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Szervezőképesség, önálló döntéshozatal
  • Csapatban történő precíz, pontos munkavégzés
  • Autóiparban szerzett tapasztalat
  • Minőségirányításban szerzett tapasztalat
  • Vevői auditok támogatásában/levezetésében szerzett tapasztalat
  • Hibaanalízisben használt eszközök gyakorlati ismerete (8D, 5-Why, Ishikawa, FMEA, CPL, MSA, SPC)
  • Alapbéren felüli bónuszrendszer
  • Céges buszjárat költségmentesen
  • Multinacionális környezet
  • Szervezeten belüli előrelépési lehetőség

Munkavégzés helye

Jászberény

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok