Vezetői asszisztens (Budapest)

A vezető munkájának támogatása, dokumentációs tevékenységek végzése

Vezetői asszisztens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

A TTS (Transport Trade Services) vállalatcsoport tagja, a Cargo Trans Vagon SA a magyarországi tevékenységéhez keres vezetői asszisztens munkavállalót. Társaságunk 2004 júniusában alakult, és Románia egyik meghatározó vasúti társasága. A Magyarországi Fióktelepünk most indul, amelyhez várjuk az Ön jelentkezését is. Pályázatát magyar nyelven kérjük benyújtani, de köszönettel vesszük, ha angolul vagy románul is elküldi.

Vasúti árufuvarozási vállalatunk budapesti fióktelepe munkatársat keres az alábbi pozíció betöltésére:

Vezetői asszisztens

A munkakörbe tartozó feladatok:

  • A vezető kommunikációs, ügyviteli és dokumentációs tevékenységének végzése, a vezető munkájának személyi támogatása, a vezető belső és külső kapcsolatainak szervezése és koordinálása;
  • A vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése, sokszorosítása;
  • Írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok (pl. beszámolók, jegyzőkönyvek, megállapodások, jelentések stb.) előkészítése, megszerkesztése, továbbítása;
  • Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
  • Határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan;
  • A vezetői megbeszélések, találkozások egyeztetése, ütemezése, a kapcsolatok koordinálása;
  • Kapcsolattartás a munkavállalókkal és a partnerekkel a vezető által meghatározott körben;
  • Gazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása (pl. megbízások, megrendelések előkészítése);
  • A vezető személyközi kommunikációjához kapcsolódó reprezentációs feladatok ellátása;
  • Korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
  • Ügyfélkezelés, ügyfél-tájékoztatás, ügyfélkapcsolatok ápolása;
  • Egyéb, a vezetői munkához szükséges asszisztensi, személyi titkári feladatok elvégzése (pl. utazásszervezés).

Munkaidő: teljes vagy részmunkaidő.

Munkába lépés várható napja: 2021. április 01.

Szükséges feltételek:

  • Szakirányú végzettség
  • 1-3 év tapasztalat
  • Román nyelv felsőfokú ismerete szóban és írásban
  • Budapesti lakóhely
  • Gyors és precíz munkavégzés, jó kommunikációs, együttműködési és problémamegoldó készség, nagyfokú önállóság és rendszerezettség, terhelhetőség
  • Számítógépes ismeretek (így különösen szövegszerkesztés és táblázatkezelés)

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok