- Biztosítod az engedélyesek közötti adatcsere működtetését és fenntartását
- Felelsz az adatcsere folyamatok hatékony működtetéséért
- Munkád során biztosítod villamosenergia területen a kereskedelmi és elosztói engedélyes partnerekkel kialakított folyamatok eredményes működést
- Végrehajtod a normál, rendkívüli, technikai kereskedőváltással kapcsolatos feladatokat
- Egyeztetsz az új bekapcsolással és fogyasztóváltozással kapcsolatban az Elosztói- és Kereskedői engedélyesekkel
- Részt veszel az ügyféligények és reklamációk kivizsgálásában
- Elkészíted a szükséges adatszolgáltatásokat és elemzéseket
- Részt vállalsz a folyamatkidolgozásokban és azok aktualizálásában
- Szakami tudásoddal, aktívan részt veszel az ügyfélkört érintő projektekben, fejlesztésekben
- Ellenőrződ, az elszámoláshoz szükséges adatállományokat és az Elosztói engedélyes által kiállított számlákat
- Nap szinten ellátod a kapcsolódó adminisztratív feladatokat
- Érettségi
- Legalább 1 év ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat
- Magas szintű MS Office ismeretek birtokában vagy és azt tudod alkalmazni a mindennapi munkavégzésed során (EXCEL, WORD)
- Képes vagy írásban összetett válaszok, szakmai anyagok elkészítésére
- Logikus gondolkodás és analitikus készséged a mindennapi feladatmegoldások során elengedhetetlen
- Képes a folyamatokat teljes egészében látni, de ha szükséges a folyamatokat részleteiben érted és tudod kezelni
- Ügyfélorientált szemlélettel bírsz és azt képes vagy a mindennapokban alkalmazni
- Megoldásra fókuszálsz
- Lelkes vagy a csapatmunkában és a másokkal való együttműködésbe
- Akarsz fejlődni és új ismereteket elsajátítani
- Felelősséget vállalsz saját szakmai és személyes fejlődésedért
Szeged