Adminisztratív asszisztens (részmunkaidős) (Keszthely)

Adminisztratív asszisztens (részmunkaidős) (Keszthely)
Jelentkezem az állásra ›

 

Legyünk együtt sikeresek!

 

Az alábbi pozícióba keresünk leendő kollégát Partnerünk részére:

 

Adminisztratív asszisztens (részmunkaidős)

Feladatok

  • Adminisztrációs és szervezési feladatok;
  • Ügyfelekkel, beszállítókkal és szolgáltatókkal való kapcsolattartás;
  • Könyvelés előkészítése az adótanácsadó részére történő átadáshoz;
  • Beérkező és kimenő számlák előzetes rögzítése;
  • Segítségnyújtás az áfa-előbevallás elkészítésében (pl. Áfa-azonosító számok ellenőrzése)
  • Az üzleti partnerekkel kapcsolatos dokumentumok kiegészítése (kereskedelmi nyilvántartási kivonat, szolgáltatási szerződések, jutalékos szerződések);
  • Kommunikáció az adótanácsadó irodával a könyvelési dokumentumokkal kapcsolatos kérdésekben;
  • Ajánlatok készítése az előírások és a értékesítési osztállyal való egyeztetés alapján;
  • Ügyfél- és szállítói adatok rögzítése és karbantartása;
  • Szállítási bizonylatok és kísérő dokumentumok készítése;
  • Szerződések, biztosítási dokumentumok és egyéb dokumentumok kezelése;
  • Segítségnyújtás a belső kommunikációban és jegyzőkönyvvezetésben;
  • Személyzeti dokumentumok kezelésének (pl. szabadságlisták, munkaidő) támogatása.

Elvárások

  • Középfokú végzettség;
  • Aktív angol, vagy német nyelvtudás;
  • Releváns tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Részmunkaidős munkalehetőség (heti 28-32 óra);
  • Cafeteria;
  • Bejárás támogatása;
  • Home office lehetőség.

Előnyök

  • Könyvelés terén szerzett tapasztalat;
  • Felsőfokú végzettség.

Munkavégzés helye

  • Keszthely
Keszthely

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok