Általános előadó (Budapest)

Általános előadó (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Általános előadó - részmunkaidős

 

Leendő kollégánk feladatai a következők lesznek

  • a rábízott terület munkavállalóira vonatkozó napi munkaidő-nyilvántartások (pl. jelenléti ívek, munkaidő-adatok, szabadságok) naprakész vezetése és határidőre történő adminisztrációja;
  • a bérszámfejtéshez szükséges adatok (pl. távollétek, egyéb juttatások) precíz rögzítése és továbbítása a Bércsoport részére;
  • a munkavállalók orvosi alkalmassági vizsgálatainak nyilvántartása, a lejárati határidők figyelemmel kísérése és a dolgozók időben történő értesítése;
  • számlák kiállítása, iktatása és továbbítása a Pénzügyi Osztály részére;
  • hivatalos levelezés: levelek megírása, iktatása, postázása, nyomon követése;
  • általános adminisztrációs feladatok ellátása, beleértve a nyilvántartások vezetését és a dokumentumkezelést;
  • kapcsolattartás belső munkatársakkal, szükség esetén ügyfelekkel;
  • irodaszerek és munkaeszközök iránti igények felmérése, összesítése, megrendelések előkészítése és követése;
  • határidők betartása, valamint a belső ügyviteli rendszer precíz, pontos kezelése.

Számunkra az ideális jelölt

  • minimum középfokú végzettséggel és minimum 1 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik;
  • kiválóan ismeri a Microsoft Word és Excel programokat;
  • magabiztos számítógépes ismeretekkel rendelkezik (pl. fájlkezelés, levelezés, nyomtatás, PDF-kezelés);
  • precíz, megbízható és jól tűri a monoton munkavégzést;
  • önállóan is magabiztosan dolgozik, ugyanakkor csapatban is együttműködő;
  • képes gyorsan és pontosan dolgozni.

A pályázatok elbírálásánál előnyt jelent

  • vakon gépelés;
  • ügyviteli rendszerekben kezelésében szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • hosszú távú munkalehetőség egy stabil nagyvállalatnál;
  • önálló munkavégzés;
  • SZÉP kártya és jóléti juttatások.

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok