a rábízott terület munkavállalóira vonatkozó napi munkaidő-nyilvántartások (pl. jelenléti ívek, munkaidő-adatok, szabadságok) naprakész vezetése és határidőre történő adminisztrációja;
a bérszámfejtéshez szükséges adatok (pl. távollétek, egyéb juttatások) precíz rögzítése és továbbítása a Bércsoport részére;
a munkavállalók orvosi alkalmassági vizsgálatainak nyilvántartása, a lejárati határidők figyelemmel kísérése és a dolgozók időben történő értesítése;
számlák kiállítása, iktatása és továbbítása a Pénzügyi Osztály részére;
hivatalos levelezés: levelek megírása, iktatása, postázása, nyomon követése;
általános adminisztrációs feladatok ellátása, beleértve a nyilvántartások vezetését és a dokumentumkezelést;
kapcsolattartás belső munkatársakkal, szükség esetén ügyfelekkel;
irodaszerek és munkaeszközök iránti igények felmérése, összesítése, megrendelések előkészítése és követése;
határidők betartása, valamint a belső ügyviteli rendszer precíz, pontos kezelése.
Számunkra az ideális jelölt
minimum középfokú végzettséggel és minimum 1 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik;
kiválóan ismeri a Microsoft Word és Excel programokat;
magabiztos számítógépes ismeretekkel rendelkezik (pl. fájlkezelés, levelezés, nyomtatás, PDF-kezelés);
precíz, megbízható és jól tűri a monoton munkavégzést;
önállóan is magabiztosan dolgozik, ugyanakkor csapatban is együttműködő;
képes gyorsan és pontosan dolgozni.
A pályázatok elbírálásánál előnyt jelent
vakon gépelés;
ügyviteli rendszerekben kezelésében szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk
hosszú távú munkalehetőség egy stabil nagyvállalatnál;