Általános irodai adminisztrátor (Budapest)

Általános irodai adminisztrátor (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

 

Budapesti irodánkba keresünk általános irodai adminisztrátort teljes munkaidőben!

Szeretnél egy dinamikus csapat részese lenni, ahol nélkülözhetetlen szereped van a napi működésben?

Akkor pont rád van szükségünk! Csatlakozhatsz inspiráló, támogató csapatunkhoz.

Nálunk értéket teremthetsz - és közben te magad is értékké válsz!

Feladatok, amikben számítunk rád:

Excel táblák és kimutatások készítése Calgo statisztikák értelmezése és elemzése Calgo monitor figyelése HR adminisztratív feladatok ellátása Pénzügyi adminisztráció Általános irodai adminisztratív teendők

Amit várunk tőled:

  • MS Office ismeret (különösen Excel)
  • Tapasztalat call center program és CRM kezelésében
  • Precizitás és szabálykövetés
  • Megbízhatóság, önállóság
  • Rugalmasság, nyitottság

Amit kínálunk:

  • Fix, bejelentett munkaviszony határozatlan idejű szerződéssel
  • Belépési bér: minimálbér
  • Rendszeres képzések
  • Szakmai fejlődési lehetőség és karrierút
  • Modern irodai környezet a XIII. kerületben

Próbaidő után elérhető juttatások:

  • Elérhető bér: akár bruttó 440.000 Ft.
  • Munkaeszköz biztosítása
  • Teljesítményarányos jutalékrendszer

Miért érdemes nálunk dolgozni?

Csapatunk stabil, barátságos környezetben dolgozik, ahol minden munkatársunk hozzájárulását értékeljük és komolyan vesszük. Lehetőséged nyílik szakmailag fejlődni és értékes tapasztalatokat szerezni.

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok