AM Quality Koordinátor (Kecskemét)

AM Quality Koordinátor (Kecskemét)
Jelentkezem az állásra ›

AM Quality Koordinátor

Leírás

Kecskeméti, gyártó partnerünk megbízásából keresünk munkatársat, AM Quality Koordinátor pozícióba.

AM Quality Koordinátor

Feladatok

  • Vevői reklamáció esetén a teljes kivizsgálási folyamat (8D report) koordinálása, vezetése, beleértve a hibaok feltárást, javító intézkedés meghozatalát és ellenőrzést, ezek folyamatos kommunikációját a vevő felé, a vevő által meghatározott formában,
  • Feltárt belső eltérés esetén vagy a folyamatos jobbítás érdekében vezetés vagy részvétel a fejlesztési csoportokban (Kaizen team),
  • A kulcs folyamatindikátorok (KPI) gyűjtése, követése és riportálása,
  • Részvétel a harmadik feles auditokon, felkészülés segítése,
  • A területéhez tartozó munkatársak számára biztosítani a folyamatos fejlődés lehetőségét a megfelelő oktatási terv kidolgozásában való aktív részvétellel,
  • Területén keletkező selejtek jóváhagyása, ellenőrzése. Selejtköltségek folyamatos nyomonkövetése, riportálása. Szükség esetén javító intézkedés kezdeményezése, bevezetésének ellenőrzése,
  • Vevői észrevételek (jelzések, portál információk) érdemi kezelése, hatásosságuk értékelése, vészhelyzetek érzékelése, kezelése/ érdemi eszkalációja,
  • Tapasztalatok (lessons learned) gyűjtése, dokumentálása, megosztása és jövőbeli felhasználása,
  • Betartani és betartatni a Munkáltató belső adatvédelmi szabályzatait, utasításait, előírásait,
  • A termékek jóváhagyási folyamatában való részvétel, kiemelten a beszállított és vásárolt komponensek vonatkozásában. Feladata a szükséges termék jóváhagyási dokumentációk elkészítése (ppf status report) és a beszállítóktól a megfelelő jóváhagyási dokumentáció bekérése, ellenőrzése, engedélyezése. (APQP, PPAP),
  • Beszállítói áruval kapcsolatos nem-megfelelőség esetén a Beszállítói reklamáció folyamat (8D report) koordinálása, vezetése, beszállítótól való bekérése. A beszállító által közölt adatok intézkedések ellenőrzése, ha szükséges személyesen a beszállító telephelyén,
  • Éves auditterv elkészítésében való részvétel. Igény esetén a beszállítónál folyamataudit végrehajtása,
  • A terület kulcs folyamatindikátorok (KPI) gyűjtése, követése és riportálása,
  • Részvétel a harmadik feles auditokon, felkészülés segítése,
  • Önértékelések (Self-assesment to customer) elkészítésében való részvétel,
  • Különböző gyártásközi és - vég ellenőrzések koordinálása és a gyártásközi ellenőrök koordinálása.


Elvárások

  • Középfokú műszaki irányú végzettség (Felsőfokú végzettség előny)
  • Fémipari területen szerzett néhány éves tapasztalat
  • Minőségügyi technikák ismerete
  • Középfokú angol nyelvtudás


Amit kínálunk

  • Szakmai fejlődési lehetőség,
  • Komplex juttatási csomag:
  • havi cafeteria (akár a havi bér 20%-a / hónap)
  • éves bónusz (akár 1,5 havi alapbér)
  • belépési bónusz (bruttó 100 000 Ft)
  • hűségbónusz
  • baba bónusz
  • nyugdíjkezdő támogatás
  • Ingyenes buszjárat Kecskemétről és környékéről
  • Kiemelt bejárási támogatás vidéki és kecskeméti munkavállalók részére egyaránt
  • Igényes munkakörnyezet
  • Vállalati mobilcsomag
  • Előrelépési lehetőség

 

Munkavégzés helye

Kecskemét

 

Kecskemét

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok