Back office munkatárs
Az Indotek Group Magyarország egyik vezető befektetéskezelő nemzetközi cégcsoportja, amely már 12 országban van aktívan jelen. Tevékenységünk középpontjában az ingatlanokkal fedezett banki követelések, valamint a különböző ipari-, kereskedelmi-, szolgáltatói- és lakáscélú ingatlanok megvásárlását, fejlesztését, üzemeltetését és értékesítését magában foglaló vagyonkezelés áll.
A közel 600 főt foglalkoztató Indotek Group tulajdonában lévő ingatlanok száma meghaladja a 350-et, és a cégcsoport piacvezető a magyarországi B és C kategóriás ingatlanok piacán. Portfóliónkba tartozik több, mint 40 irodaház, közel 30 nemzetközi és hazai bevásárlóközpont, számos szálloda, raktárépület, iparterület. A beépített és bérbe adható területeink nagysága összességében meghaladja a 2,5 millió négyzetmétert. Az Indotek Group saját fejlesztésű lakóparkprojektjei révén jelen van a lakossági ingatlanpiacon is.
Ha szeretnél Te is részese lenni vállalatunk további sikereinek, csatlakozz hozzánk!
Amit várunk tőled:
- Belső és külső kommunikáció lebonyolítását telefonon és írásban
- Szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációt
- Iratok kezelését, nyilvántartások vezetését
- Belsős rendszerek kezelését
- Általános asszisztensi feladatok ellátását
Téged keresünk, ha:
- Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
- Precízen és pontosan dolgozol
- Magabiztosan kezeled az MS Office programcsomagot
- Határozott és talpraesett személyiséggel rendelkezel
- Képes vagy a felmerülő problémák kezelésére
- Terhelhető, proaktív személyiségnek tartod magadat
Amit mi biztosítunk számodra:
- Támogató, barátságos környezetet, ahol vezetőidhez bármikor fordulhatsz.
- Stabil cégnél dolgozhatsz, kiszámítható, törzsidős munkarendben (h-cs.: 9-16 óra, p.: 9-15 óra).
- Színvonalas képzésekkel biztosítjuk a folyamatos szakmai fejlődésed (angol nyelvtanfolyam, Excel tanfolyam, workshopok).
- A biztos alapok megszerzése után lehetőséget adunk a fejlődésedhez, előrelépésedhez.
- Lojalitás alapú egészségbiztosítási csomagot nyújtunk a munkavállalóink számára.
- Könnyen megközelíthető, modern irodaépületben dolgozhatsz, ingyenes parkolási lehetőséggel.
- Népszerű és változatos céges programokon vehetsz részt (sportnapok, kulturális programok jótékonysági rendezvények, családi napok).
- Fontos számunkra dolgozóink egészsége, amit rendszeres gyümölcsnappal, étkezési kedvezménnyel és ingyenes konditerem bérlettel támogatunk.
Előny:
- Adminisztratív területen szerzett gyakorlat
- Alaprajzok kezelése (PDF formátum)
- MS Power Point ügyes használata
- Képek szerkesztése (kivágás, másolás, átméretezés, bejelölés)
- Műszaki tapasztalatok
Munkavégzés helye:
Budapest, 13. kerület
Fényképpel ellátott önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével