Bérszámfejtő munkatárs (Budapest)

Bérszámfejtő munkatárs (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

 

Miért jó nálunk dolgozni?

Lehetőséged lehet olyan nemzetközi környezetben dolgozni, ahol felelősségteljes és kihívást jelentő munkát végezhetsz, valamint kihasználhatod és tovább bővítheted szakmai tudásodat.

Támogatjuk a szakmai fejlődést, hiszünk abban, hogy a Te személyes szakmai kiteljesedésed mindannyiunk számára értéket teremt.

Fontos számunkra a kollégáink egészsége, a munka-magánélet egyensúlyának fenntartása, így a home office lehetőség is nyitott a munkatársak számára.

A közös megbeszéléseken várjuk és örömmel vesszük az ötleteket és a javaslatokat. Mindenki véleményére kíváncsiak vagyunk. Emellett a kommunikációs készségedet is tudod fejleszteni az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartásnak köszönhetően.

Irodánk Budapesten, a 13. kerület központi részén, jól megközelíthető helyen, a Dévai irodaházban található.

Mit kell még tudni rólunk?

A Grant Thornton az egyik legnagyobb könyvvizsgáló és tanácsadó szolgáltatásokat nyújtó nemzetközi hálózat, melyhez 76.000 munkatárs tartozik a világ 156 országában.

Tanácsadóink kiemelkedő szakmai tapasztalattal rendelkeznek, ügyfeleink igényeire fókuszálva nyújtanak hatékony és egyedi megoldásokat. Legyenek ügyfeleink földrajzilag bárhol, szakértőinktől mindenütt ugyanazt az alapos, lényeglátó hozzáállást, rugalmasságot és kiemelkedő szaktudást kapják. Küldetésünk, hogy szolgáltatásunkkal értéket teremtsünk ügyfeleink számára.

Bérszámfejtő munkatárs

Milyen feladatokkal találkozhatsz nálunk?

  • Gazdasági társaságok önálló és teljes körű számfejtése
  • TB Kifizetőhelyi feladatok elvégzése
  • Adóbevallások és riportok készítése
  • Közvetlen kapcsolattartás az ügyfelekkel, hatóságokkal

Mit kérünk tőled?

  • 2-3 év szakmai tapasztalatot bérszámfejtő/TB ügyintéző munkakörben
  • Bérügyintéző és TB ügyintéző szakképesítést
  • Kommunikációképes angol nyelvtudást szóban és írásban is
  • Naprakész jogszabályi, munkajogi, adózási ismereteket (elsősorban SZJA, TB)
  • Ügyfélcentrikus hozzáállást
  • Jó szervezési és kommunikációs képességet
  • Önállóságot, precizitást, pontosságot, felelősségteljes hozzáállást

Mi az, ami előnyt jelenthet a jelentkezésnél?

  • Nemzetközi vállalati környezetben szerzett gyakorlat
  • Társszakmai területeken (HR, munkajog, adózás) szerzett tapasztalatok

Mit kínálunk neked?

  • Teljes – vagy részmunkaidőben való foglalkoztatást
  • Belső tréningekkel és külső továbbképzésekkel is támogatjuk szakmai fejlődésedet, üzleti angol nyelvtanulásodat
  • Támogatunk szakmai továbbtanulási terveidben is
  • Egy magas színvonalú és hatékony szolgáltatói munkakultúrát, melynek fejlesztésében aktívan részt is vehetsz
  • Vezetőink támogatása mellett biztosítva érezheted mind szaktudásod folyamatos fejlesztését, mind karrierterveid megvalósítását
  • Támogató, barátságos munkakörnyezetet
  • Hibrid munkavégzést, rugalmasan igénybe vehető home office lehetőséget
  • A cég minden munkavállalója számára biztosítjuk a Medicover egészségbiztosítást, amelyet családtagokra is ki lehet terjeszteni
  • Céges rendezvényeket, programokat
  • Versenyképes javadalmazást és cafeteria juttatást
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok