2012-ben alapított, elsősorban irodaházak, élelmiszer áruházak, bevásárlóközpontok és ipari egységek takarítássával foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
Szeretnél egy dinamikusan fejlődő, de mégis családias cégnél dolgozni?, Egy jókedvű csapat tagja lenni, ahol számít a véleményed és elismerik a teljesítményedet?, Akkor várunk bővülő csapatunkba dolgozni!, , Az álláshoz tartozó elvárások:, Középfokú szakirányú végzettség (Bér- és társadalombiztosítási ügyintéző), 3-5 éves munkaügyi munkakörben szerzett tapasztalat, Naprakész munkaügyi, munkajogi (adózási) ismeretek, Felhasználói szintű számítógépes ismeret, MS Office, elsősorban Excel felhasználói szintű ismerete, Személyes jellemzők: önálló munkavégzésre való képesség, jó kommunikációs készség, precizitás, rugalmasság, megbízhatóság
Kulcs-Soft és Novitax Bérprogram gyakorlati ismerete
Teljes munkaidős munkaviszony (Hétfőtől-péntekig 8:00-16:30), Családias légkör, Jó megközleíthetőség, Őrzött parkoló
Amennyiben a hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva!