Beszerzési és értékesítési adminisztrációs munkatárs (Budapest)

Beszerzési és értékesítési adminisztrációs munkatárs (Budapest)
A hirdetés már lejárt!



Folyamatosan fejlődő és növekvő cégünk 1997 óta gyárt saját fejlesztésű orvostechnikai termékeket és forgalmaz magas színvonalú orvostechnikai eszközöket, magán és állami ügyfelek részére.

Beszerzési és értékesítési adminisztrációs munkatárs

Főbb feladatok:

  • a beszerzések megtervezése és végrehajtása
  • a beszerzések végrehajtásának irányítása és ellenőrzése
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • beszerzések rögzítése a Kulcs Soft rendszer használatával, amit megtanítunk
  • telefonos kommunikáció a partnerrel
  • beszerzéshez kapcsolódó adminisztrációs tevékenység precíz végrehajtása

Milyen az ideális munkatárs?

  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezik
  • angol nyelvtudása naprakész, jól kommunikál írásban és szóban
  • dolgozott már hasonló területen más cégnél
  • kiváló szervező
  • precízen végzi adminisztrációs feladatait
  • szeret és tud csapatban és önállóan egyaránt dolgozni
  • kedves, segítőkész a partnerekkel és kollégákkal való kommunikációban
  • tudja használni az internetes keresőket
  • könnyen tanul

Amit kínálunk:

  • versenyképes fizetés, egyéni megegyezés alapján
  • 8 órás, bejelentett jogviszony
  • korszerű munkaeszközök
  • fiatalos, modern munkakörnyezet

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Kérjük, küldje el önéletrajzát a "Jelentkezem az állásra" gombra való kattintással.

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok