Business Operation Consultant – Pénzügyi terület (REF3766C) (Budapest)

Business Operation Consultant – Pénzügyi terület (REF3766C) (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába. 

Business Operation Consultant – Pénzügyi terület (REF3766C)

Ha szereted a kihívásokat, a váratlan fordulatok izgalmát, amit kiegyensúlyozhatsz egy kiszámítható, precíz munkavégzéssel, akkor ez a Te pozíciód! Nálunk lehetőséget kapsz megmutatni a kreativitásod, az excel tudásod, és a kiváló kommunikációs képességeidet is a munkatársakkal való együttműködés során. És mindezt egy vidám, lendületes, segítőkész csapat tagjaként teheted.

Feladatok

  • a pénzügyi és resource management folyamatokért felelős kollégák, vezetők támogatása alábbiakban:
  • havi pénzügyi- és létszámtervezés támogatása,
  • számlázás és kapcsolattartás a megrendelő partnerekkel,,
  • nyújtott szolgáltatások egyeztetése és adminisztrálása,
  • költségkeretek monitorozása,
  • szoros együttműködés a vezetőkkel, controllinggal és HR-rel,
  • profitabilitás számítás és egyéb elemzési feladatok,
  • terv-tény összehasonlítás és mögöttes okok elemzése,
  • adott szervezeti egységek vezetőinek támogatása ad hoc riportokkal,
  • rendszeres egyeztetés a vezetőkkel és a toborzás-kiválasztás kollégákkal a munkaerő-felvételekről,
  • erőforrás-igények kezelése, belső adminisztrációja,
  • napi munkafolyamat hatékonyságát segítő fejlesztési javaslatok előterjesztése és megvalósítása.

Elvárások

  • felsőfokú gazdasági vagy pénzügyi végzettség vagy releváns tapasztalat a pénzügyek területén,
  • minimum 1-2 év munkatapasztalat (előny: multinacionális környezet),
  • magas szintű Excel ismeret,
  • magabiztos ANGOL nyelvtudás szóban és írásban, NÉMET előny,

Skills

  • nyitott, kreatív, elemző gondolkodásmód,
  • „can do” attitűd,,
  • felelősségvállalás,
  • koordinációs készség,
  • fejlett kommunikációs és konfliktuskezelő képesség,
  • képesség mind csapatban mind önálló munkavégzésre,
  • motiváció a szakmai fejlődésre.

Munkavégzés helye

Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok