Call Center munkatárs (Budapest)

Call Center munkatárs (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Amennyiben pozíciónk felkeltette az érdeklődésedet, kérjük küldd el jelentkezésedet önéletrajzoddal mellékelve az alábbi JELENTKEZÉSI ŰRLAP kitöltésével!

Munkaerő közvetítői eng. szám: 680-3/2012-0900

Munkaerő- kölcsönzési engedélyszám:1432-1/2012-1300-915

Minősített kölcsönzői eng. szám.: BP/0701/075046-5/2022-10

Call Center munkatárs
62

Feladatok

  • Középfokú végzettség

  • KIVÁLÓ kommunikációs készség, logikus gondolkodásmód

  • Nagyfokú stressz-tűrő képesség, terhelhetőség, monotónia tűrés és rugalmasság

  • Az ideális pályázó az alábbi feltételeknek felel meg:

    • Magabiztos, határozott személyiség, de mindemellett képes az empátiára is kommunikációja során

    • Ügyfélorientált gondolkodásmód jellemzi: célja, hogy segíthessen!

    • Adminisztrációja során kritikusan ügyel a pontosságra, precizitásra

    • Képes a rá bízott feladatokat átfogóan ellátni, a felmerülő problémákat priorizálni és önállóan megoldani.

    • Tud mind csapatban, mind önállóan dolgozni

    • Proaktív, szervező és problémamegoldó személyiség

Elvárások

  • Középfokú végzettség

  • Nagyfokú stressz-tűrő képesség, terhelhetőség, monotónia tűrés és rugalmasság

  • Kiváló kommunikációs készség, logikus gondolkodásmód

  • A munkakörre történő kiválasztásnál, az esetleges szakmai tapasztalat mellett a legfontosabb szempont a jelölt hozzáállása

    • Az ideális pályázó az alábbi feltételeknek felel meg:

      • Magabiztos, határozott személyiség, de mindemellett képes az empátiára is kommunikációja során

      • Ügyfélorientált gondolkodásmód jellemzi

      • Adminisztrációja során kritikusan ügyel a pontosságra, precizitásra

      • Munkáját projekt-, feladatszemlélettel végzi, képes a rá bízott feladatokat átfogóan ellátni, a felmerülő problémákat priorizálni és önállóan megoldani.

      • Tud mind csapatban, mind önállóan dolgozni

      • Proaktív, szervező és problémamegoldó személyiség


Amit kínálunk

TÉGED keresünk, ha TÉNYLEG szeretsz és AKARSZ is telefonálni,

NEM OKOZ GONDOT az egész napos telefonos kommunikáció és SEGÍTENI SZERETNÉL a álláskeresőknek!

HOSSZÚ TÁVON gondolkozol és MEGBÍZHATÓ munkahelyet keresel  à  JELENTKEZZ hozzánk, és legyél egy lendületes csapat része!

Call-Center-munkat-rs-sccf

  • Munkavégzéshez szükséges információ elsajátítása, azok folyamatos frissen tartása

  • Bejövő és kimenő hívások fogadása, indítása VCC Live rendszerben (napi 100-120 db hívás)

  • Adatbázisok szűrése, frissítése (kimenő hívások indítása)

  • Álláshirdetésekre jelentkezők tájékoztatása a munkalehetőségekről (telefonon),

  • Munkára jelentkezők részére a legjobb munkalehetőség megtalálása, tájékoztatás a nyitott munkalehetőségekről

  • Alkalmanként részletesebb tájékoztatás nyújtása az érdeklődőknek, a jelöltek átfogóbb megismerése

  • Munkakörhöz tartozó adminisztratív és helyettesítési feladatok ellátása

  • Toborzási szoftver és VCC Live használata

Munkád során NEM KELL ÉRTÉKESÍTENI, azonban a munkakör célja a betelefonálók segítése és számukra a legjobb lehetőség megtalálása!

Munkavégzés helye

Budapest

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok