Hazai és nemzetközi, gyógyszerpiaci területen több éve stabilan működő szolgáltató cég keres távmunkában való munkavégzésre 2025. januártól az alábbi pozícióra munkatársat:
Call center munkatársat (home office)
Feladatok
- meglévő partnerek telefonos megkeresése, folyamatos kapcsolattartás emailen
- a cég projektjeivel kapcsolatban egészségügyi szakemberekkel napi kapcsolattartás telefonon, e-mailben (toborzás, folyamat után követés, adminisztratív kapcsolattartás)
- Home officeból végezhető call centeres munka, hideghívások nélkül.
Elvárások
- jó kommunikációs készség;
- pontos, precíz munkavégzés;
- türelmes, segítőkész hozzáállás;
- Microsoft Office ismeretek: Excel, Word, Outlook;
- gyakorlott felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
- jó szervezőkészség, problémamegoldó képesség.
Előnyök
- telefonos ügyfélszolgálaton szerzett 2-3 éves tapasztalat;
- B kategóriás jogosítvány.
Amit kínálunk
- munkakezdés: 2025. január
- bejelentett, teljeskörű otthoni munkavégzés (home office);
- teljes vagy részmunkaidő;
- céges laptop, mobiltelefon;
- fejlődési lehetőség.
Jelentkezés módja
Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát (nettó fizetési igény megjelölésével) a tárgy mezőben a pozíciót megjelölve.