Egészségügyi profilú nemzetközi vállalat keres XV. kerületi új létesítményébe teljes munkaidős (napi 8 óra)
CÉGVEZETŐI ASSZISZTENS / IRODAI ADMINISZTRÁCIÓS
munkatársat
Feladatok
- fő feladatként a cégvezető (helyettesítés esetén ügyvezető) támogatása az irodai adminisztrációs feladatokban,
- telefonhívások és dokumentumok készítése, fogadása, rendezése, levelezések intézése,
- találkozók szervezése, naptár kezelés, emlékeztetők készítése,
- alkalmanként megbeszéléseken jegyzőkönyv vezetése,
- prezentáció készítés, javítás, véglegesítés,
- vendégek fogadása, eligazítása, a megbeszélések, tárgyalások előkészítése, igény esetén bármely, a fentiekhez kapcsolódó feladat ellátása,
- a recepció munkájába való besegítés (helyettesítés esetén), egyéb irodai adminisztrációs feladatokat elvégzése
Elvárások
- minimum középfokú végzettség
- magabiztos, minimum középfokú szintű angol nyelvtudás
- gyakorlott számítógép kezelői (Word, Excel, Powerpoint, stb) ismeret
- jó kommunikációs és problémamegoldó készség
- magabiztos, határozott fellépés
- ápolt megjelenés, vidám, kedves, mosolygós személyiség
Amit kínálunk
- mielőbbi munkakezdés
- nemzetközi, kulturált, barátságos munkakörnyezet
- hosszú távú munkalehetőség, versenyképes juttatási csomag költségtérítéssel
- munkába járás segítése céges busszal
Munkavégzés helye
1152 budapst, Erdőmenti út 3.
Jelentkezés módja
Kérjük, hogy angol és magyar nyelvű fényképes önéletrajzát bérigény megjelölésével küldje el.