CÉGVEZETŐI ASSZISZTENS / IRODAI ADMINISZTRÁCIÓS munkatárs (Budapest)

CÉGVEZETŐI ASSZISZTENS / IRODAI ADMINISZTRÁCIÓS munkatárs (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

 

Egészségügyi profilú nemzetközi vállalat keres XV. kerületi új létesítményébe teljes munkaidős (napi 8 óra)

CÉGVEZETŐI ASSZISZTENS / IRODAI ADMINISZTRÁCIÓS

munkatársat

Feladatok

  • fő feladatként a cégvezető (helyettesítés esetén ügyvezető) támogatása az irodai adminisztrációs feladatokban,
  • telefonhívások és dokumentumok készítése, fogadása, rendezése, levelezések intézése,
  • találkozók szervezése, naptár kezelés, emlékeztetők készítése,
  • alkalmanként megbeszéléseken jegyzőkönyv vezetése,
  • prezentáció készítés, javítás, véglegesítés,
  • vendégek fogadása, eligazítása, a megbeszélések, tárgyalások előkészítése, igény esetén bármely, a fentiekhez kapcsolódó feladat ellátása,
  • a recepció munkájába való besegítés (helyettesítés esetén), egyéb irodai adminisztrációs feladatokat elvégzése

Elvárások

  • minimum középfokú végzettség
  • magabiztos, minimum középfokú szintű angol nyelvtudás
  • gyakorlott számítógép kezelői (Word, Excel, Powerpoint, stb) ismeret
  • jó kommunikációs és problémamegoldó készség
  • magabiztos, határozott fellépés
  • ápolt megjelenés, vidám, kedves, mosolygós személyiség

Amit kínálunk

  • mielőbbi munkakezdés
  • nemzetközi, kulturált, barátságos munkakörnyezet
  • hosszú távú munkalehetőség, versenyképes juttatási csomag költségtérítéssel
  • munkába járás segítése céges busszal

Munkavégzés helye

1152 budapst, Erdőmenti út 3.

Jelentkezés módja

Kérjük, hogy angol és magyar nyelvű fényképes önéletrajzát bérigény megjelölésével küldje el.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok