Cég leírása
A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
Állás leírása
A Deutsche Telekom MMS GmbH 2019 óta ügyfele és üzleti partnere vállalatunknak és alapvetően a DTAG csoport meghatározó innovációs és digitalizációs szolgáltatója.
Ezen dinamikusan fejlődő üzletág magyarországi csapatába keresünk ambiciózus, németül magabiztosan beszélő, tapasztalattal rendelkező szakembert. A projektünk célja német egészségbiztosító cégeknek és nemzetközi kereskedelmi ügyfeleinknek a szolgáltatásait támogassuk web elemzéssel és személyre szabott megoldásokkal.
Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos munkakört, hétköznapjaid az agilis munkavégzés jegyeiben töltöd és szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során, Te vagy a mi emberünk
Feladataid lesznek:
Képzettség
Olyan Data Engineer-t keresünk, aki jártas komplex adatarchitektúrák és ETL folyamatok építésében. Csatlakozz csapatunkhoz, és dolgozz különböző projekteken olyan technológiákkal, mint az MS Fabric, ADF, GCP, Databricks és még sok más.
Amit várunk tőled
Előnyt jelent, de nem feltétel
- Adatvizualizációs tapasztalat: Ha van gyakorlati tapasztalatod jelentések és dashboardok készítésében (pl. MS PowerBI, Tableau vagy hasonló eszközökkel).
Lehetséges projektleírás
Egy tipikus projekt során egy üzleti ügyfél több adatot szeretne felhasználni a vállalatán belül, hogy megalapozott gazdasági döntéseket hozhasson. Az első lépésben az ügyfél jelenlegi adatarchitektúrájának elemzése történik, majd az ügyfél igényei alapján egy új célarchitektúra kerül kialakításra. Ezután az adatplatform megvalósítása történik, az adatok egyesítése pedig egy közös adatforrásba, például értékesítési dashboard formájában, amely gyors áttekintést nyújt az értékesítési adatok és bevételek alakulásáról a különböző piacokon.