Consultant Contact Center Genesys Cloud CX & Conversational AI (REF4633V) (Budapest)

Consultant Contact Center Genesys Cloud CX & Conversational AI (REF4633V) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Magyarország legvonzóbb munkáltatója 2025-ben (a Randstad reprezentatív felmérése szerint) a Deutsche Telekom IT Solutions, a Deutsche Telekom Csoport leányvállalata. A cég több mint 5300 munkavállalójával széles körű IT és telekommunikációs szolgáltatásokat nyújt. Több száz nagyvállalati ügyféllel rendelkezik Németországban és más európai országokban.A DT-ITS 2019-ben elnyerte a HIPA „Legjobb Oktatási Együttműködés” díját, valamint ugyanebben az évben a „Legetikusabb Multinacionális Vállalat” elismerést. A cég folyamatosan fejleszti budapesti, debreceni, pécsi, illetve szegedi telephelyeit, és keresi a képzett IT szakembereket csapatába.

Consultant Contact Center Genesys Cloud CX & Conversational AI (REF4633V)

A Deutsche Telekom MMS GmbH 2019 óta ügyfele és üzleti partnere vállalatunknak és alapvetően a DTAG csoport meghatározó innovációs és digitalizációs szolgáltatója.  Ezen dinamikusan fejlődő üzletág magyarországi csapatába keresünk ambiciózus, németül magabiztosan beszélő, tapasztalattal rendelkező szakembert. A projektünk célja német egészségbiztosító cégeknek és nemzetközi kereskedelmi ügyfeleinknek a szolgáltatásait támogassuk web elemzéssel és személyre szabott megoldásokkal.Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos munkakört, hétköznapjaid az agilis munkavégzés jegyeiben töltöd és szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során, Te vagy a mi emberünk!

Csatlakozz hozzánk tanácsadóként, és segíts ügyfeleinknek kihozni a legtöbbet a Genesys Cloud CX platformból és mesterséges intelligencia alapú megoldásaikból!

A pozícióról röviden:

Tapasztalt tanácsadót keresünk, aki legalább 2 éves gyakorlati konzulens tapasztalattal rendelkezik a Genesys Cloud CX platformon, és szívesen dolgozik ügyfélprojektekben. Ideális jelöltként otthonosan mozogsz a contact center technológiák világában, és szakértelmeddel támogatod ügyfeleinket az optimális megoldások kialakításában.

Feladataid lesznek:

  • Genesys Cloud CX implementáció: Routings, chat- és voicebotok létrehozása, valamint a platform integrációja külső rendszerekkel API-k segítségével.
  • Ügyfél-támogatás: Tanácsadás ügyfeleink számára a Genesys Cloud CX platform optimális használatáról és testreszabásáról.
  • Integrációs projektek: Külső rendszerek (pl. Salesforce, MS Dynamics) integrációja, valamint API-k implementálása.
  • Platform támogatás: Szerep- és ügyfélmenedzsment koncepciók létrehozása, support ticketek kezelése, és a platform hatékony működésének biztosítása.

Tapasztalat: Legalább 2 év Genesys Cloud CX platformon szerzett gyakorlati tapasztalat (GCP/GCD tanúsítvány előny).

Contact center szakértelem: Tapasztalat ügyfélprojektekben, különösen ügyfélszolgálati, chat- és voicebot megoldások területén.

Műszaki ismeretek: Áttekintő tudás VoIP, MS Teams, SBC, AWS, Azure és felhőalapú architektúrák területén.

Nyelvtudás:             

  •             Nagyon jó angol nyelvtudás (szóban és írásban).             

            Jó német nyelvtudás (szóban és írásban).

Munkavégzés helye

Budapest,Debrecen,Pécs,Szeged

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok