Magyarország legvonzóbb munkáltatója 2025-ben (a Randstad reprezentatív felmérése szerint) a Deutsche Telekom IT Solutions, a Deutsche Telekom Csoport leányvállalata. A cég több mint 5300 munkavállalójával széles körű IT és telekommunikációs szolgáltatásokat nyújt. Több száz nagyvállalati ügyféllel rendelkezik Németországban és más európai országokban.A DT-ITS 2019-ben elnyerte a HIPA „Legjobb Oktatási Együttműködés” díját, valamint ugyanebben az évben a „Legetikusabb Multinacionális Vállalat” elismerést. A cég folyamatosan fejleszti budapesti, debreceni, pécsi, illetve szegedi telephelyeit, és keresi a képzett IT szakembereket csapatába.
A Deutsche Telekom MMS GmbH 2019 óta ügyfele és üzleti partnere vállalatunknak és alapvetően a DTAG csoport meghatározó innovációs és digitalizációs szolgáltatója. Ezen dinamikusan fejlődő üzletág magyarországi csapatába keresünk ambiciózus, németül magabiztosan beszélő, tapasztalattal rendelkező szakembert. A projektünk célja német egészségbiztosító cégeknek és nemzetközi kereskedelmi ügyfeleinknek a szolgáltatásait támogassuk web elemzéssel és személyre szabott megoldásokkal.Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos munkakört, hétköznapjaid az agilis munkavégzés jegyeiben töltöd és szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során, Te vagy a mi emberünk!
Csatlakozz hozzánk tanácsadóként, és segíts ügyfeleinknek kihozni a legtöbbet a Genesys Cloud CX platformból és mesterséges intelligencia alapú megoldásaikból!
A pozícióról röviden:
Tapasztalt tanácsadót keresünk, aki legalább 2 éves gyakorlati konzulens tapasztalattal rendelkezik a Genesys Cloud CX platformon, és szívesen dolgozik ügyfélprojektekben. Ideális jelöltként otthonosan mozogsz a contact center technológiák világában, és szakértelmeddel támogatod ügyfeleinket az optimális megoldások kialakításában.
Feladataid lesznek:
Tapasztalat: Legalább 2 év Genesys Cloud CX platformon szerzett gyakorlati tapasztalat (GCP/GCD tanúsítvány előny).
Contact center szakértelem: Tapasztalat ügyfélprojektekben, különösen ügyfélszolgálati, chat- és voicebot megoldások területén.
Műszaki ismeretek: Áttekintő tudás VoIP, MS Teams, SBC, AWS, Azure és felhőalapú architektúrák területén.
Nyelvtudás:
Jó német nyelvtudás (szóban és írásban).
Budapest,Debrecen,Pécs,Szeged