Contact Center Specialist (Budapest)

Budapest

Contact Center Specialist (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Ha rendelkezel ügyfélorientált szemléletmóddal, folyékony német nyelvtudással valamint Veritas szoftverek ismeretével, úgy ne hagyd ki a lehetőséget és jelentkezz hozzánk

Contact Center Specialist

Mi lenne a Te feladatod?

  • Az ügyfelek Avaya rendszerét alkotó komponensek (szerverek, media gatewayek stb.) állapotának ellenőrzése.
  • Rendszeradminisztrációs feladatok ellátása hardver és alkalmazás szinten (Communication Manager, Application Enablement Server, System Platform, Avaya Aura Messaging, Session Manager, Call Management System)
  • Komplex hibák feltárása, analizálása, elhárítása. Ilyenek pl. hangminőséggel, rendszerkomponensekkel kapcsolatos nehezen diagnosztizálható esetek.
  • Karbantartási feladatok ellátása (firmware upgrade, hot fixek, patchek kezelése)
  • Az egyes megoldó csoportok támogatása.
  • Kapcsolattartás a német kollégákkal, rendszermérnökökkel és technikai telefonkonferenciákon való aktív részvétel.
  • A visszatérő hibák analizálása, a kiváltó ok megtalálása és megoldása a probléma kezelés folyamat keretein belül.
  • Az egyes incidensek, problémák megoldásának dokumentálása és felvitele az ismert hibák adatbázisába (BestGuide).
  • Change management-ben való aktív részvétel
  • Rendszerleíró dokumentációk kezelése, változás esetén frissítése.
  • Projektekben és változáskezelésben való részvétel. Pl. régi rendszer leépítése, új rendszer kiépítése, szoftver release váltások.
  • A presales támogatása új potenciális üzleteknél felmerülő technikai kérdések tisztázásában.
  • Kollégák szakmai továbbképzése, megszerzett ismeretek megosztása.

Ha mindezzel rendelkezel,

  • Felsőfokú informatikai végzettség, vagy azzal egyenértékű szakmai tapasztalat
  • Telekommunikáció és contact center technológiák ismerete
  • Icinga monitorozó rendszer ismerete
  • ITIL V3 alapismertek
  • Incidentmanagement, Changemanagement, Problemmanagement és Configurationmanagement folyamatok ismerete
  • Legalább középfokú angol és német nyelvismeret
  • Csapatszellem
  • Jó analizáló és problémamegoldó képesség
  • Utazási hajlandóság. Szükség esetén több hetes külföldi utazás.
  • Készenlét ellátására való hajlandóság.

És mit várhatsz cserébe?

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM kártya, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, ITSH pub, évzáró karácsonyi rendezvény)
 
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok