CRM Vezető (Budapest)

CRM Vezető (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

CRM Vezető - Központi munkatárs - Központ

CRM Vezető

Miért jó nálunk dolgozni?

 

A Praktiker az egyik legismertebb, komoly hagyományokkal rendelkező barkácsáruház.

A magyar barkácspiac meghatározó, országos hálózattal rendelkező szereplője. 1998 óta van jelen hazánkban, 2016 óta a Wallis Csoport tagjaként százszázalékos magyar tulajdonban, stabil pénzügyi háttérrel, évről évre meghatározó piaci részesedéssel.

A vállalat 21 áruházat, valamint egy kiemelkedő márkaismertséggel és forgalommal rendelkező online shopot működtet Magyarországon. Üzleteinek összterülete országszerte nagyságrendileg 130 ezer négyzetméter, munkatársainak száma közel 1,5 ezer fő.

Fontosnak tartja, hogy gyors és személyre szabott választ adjon az otthonokkal kapcsolatos igényekre.

 

Milyen feladatok várnak rád?

 

  • Az éves marketing terv elkészítésében aktív részvétel
  • CRM ill. törzsvásárlói rendszer kiépítése: üzleti brief meghatározása
  • TV rendszer frontend IT specifikáció ellenőrzése, kivitelezése PMO-val közösen (app)
  • CRM ill. törzsvásárlói rendszer társosztályokkal történő megismertetése
  • CRM ill. törzsvásárlói rendszer implementálása/megújítása (Koncepció alapján)
  • Az iparági trendek és vevőigények feltérképezése, szakszerű adaptálása
  • Innovatív megoldások keresése és alkalmazása
  • CRM partner kiválasztására javaslat tétel; megállapodás lebonyolítása
  • CRM partner menedzselése, számonkérése
  • A CRM ill. törzsvsárlói KPI rendszer kialakítása és KPI-ok szállítása
  • A versenyképességet növelő stratégiai együttműködő partnerek felkutatása, kapcsolatteremtés, az együttműködés beindítása
  • A dolgozók teljesítményének mérése és fejlesztése
  • TV adatbázis kezelése, tisztítása, bővítése
  • Megújult TV rendszer folyamatos tartalommal/akciókkal történő fejlesztése
  • Szakmai szervezetekkel történő kapcsolatfelvétel, együttműködés
  • Egyéb, a felettese(i) által adott utasítások, feladatok végrehajtása

 

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

 

  • felsőfokú szakirányú végzettség
  • angol és/vagy német nyelvismeret
  • informatikai ismeret:
    • MS Office, AS400 WWS, Internet, Google Analytics, mobil alkalmazások
  • szakmai tapasztalat:
    • B2C CRM és törzsvásárlói ismeretek, ügyfélszolg. tapasztalat, web fejlesztés- mobil alkalmazás fejlesztés területen szerzett vezetői tapasztalatok
    • B2C CRM és törzsvásárlói programok (ill. ügyfélszolg) kialakításában, ehhez kapcslolódó software fejlesztés briefingjében szerzett vezetői tapasztalatok
  • kompetenciák:
    • vezetői készségek és képességek
    • jó szervező és prezentációs képesség
    • kiváló kontaktusteremtő és kommunikációs képesség
    • határozott, sikerorientált személyiség
    • vevőelégedettséget célzó szemléletmód
    • folyamatszemléletű, logikus gondolkodásmód

 

Munkavégzés helye

Budapest

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok