Értékesítési asszisztens (szlovák nyelvtudással) (Komárom)

Dolgozz te is egy dinamikus, nemzetközi csapatban, mint értékesítési munkatárs!

Értékesítési asszisztens (szlovák nyelvtudással) (Komárom)
A hirdetés már lejárt!

Cégünk egy dél-koreai tulajdonú árukereskedelemmel és raktározással foglalkozó magyarországi cég, mely komáromi székhellyel rendelkezik. Fő küldetésünk, hogy partnereink igényére szabott termékeket biztosítsunk valamint színvonalas raktározási szolgáltatást nyújtsunk számukra. Komárom városa egy lendületes, gyorsan fejlődő település, melynek kedvező központi fekvése vonzza a nemzetközi nagyvállalatokat, ahogy minket is. Cégünk e dinamikusan fejlődő városkában került megalapításra 2019. júniusában, tehát egy nagyon fiatal cégről van szó, tele ambíciókkal és lehetőségekkel. Jelenleg két fővel működik a vállalkozás, azonban természetesen szeretnénk fejlődni, s ezáltal létszámban is bővülni, ezért keresünk Téged!

 

Munkatársat keresünk

Értékesítési asszisztens

pozícióba.

Az új munkatárs cégünk napi szintű értékesítési tevékenységét, valamint a vezető s közvetlen vezetői asszisztense munkáját fogja támogatni.

Bővebben arról, miben számítunk majd rád:

  • Az értékesítési tevékenység napi szintű támogatása (pl: adatok kezelése- felvitele, Excel táblázatok kezelése, kitöltése)
  • Kapcsolatfelvétel, ápolás a magyar, szlovák valamint cseh partnercégekkel, vállalatokkal
  • A cég vezetőjének, valamint közvetlen vezetői asszisztensének mindennapi feladatvégzésének támogatása
  • Általános asszisztensi munkák ellátása: kimenő, bejövő posta kezelése, telefonos ügyek intézése
  • Értékesítés támogatásához szükséges egyéb adminisztratív munkák (ajánlatok, nyilvántartások, számlázási előkészítés, szerződések előkészítése stb.)
  • Terméknépszerűsítés, tárgyalás cégekkel

Fontos, hogy:

  • Kitűnő (anyanyelvi szintű) Szlovák vagy Cseh nyelvismeret
  • Legyen jó kommunikációs és szervező készséged
  • Ne okozzon problémát az esetleges váratlan szituációk kezelése
  • Számítógépes ismeretekkel rendelkezz (Excel, PowerPoint felhasználói ismeretek)
  • Légy megbízható, precíz és pontos a munkavégzésben
  • Rendelkezz jó problémamegoldó képességgel és logikus gondolkodásmóddal

Előnyt jelent, ha

  • Komárom vagy közvetlen vonzáskörzetében élsz
  • B1-es angol nyelvtudással rendelkezel
  • Rendelkezel felsőfokú végzettséggel (Ez nem kritérium!)
  • Szereztél már tapasztalatot adminisztratív-és/vagy értékesítési munkakörben
  • Magabiztosan kezeled az Excelt, PowerPointot
  • Rendelkezel B2-es jogosítvánnyal

Amit kínálunk

  • Folyamatos szakmai fejlődés
  • Hosszú távú munkalehetőség, stabil háttér
  • Fiatalos, családias környezet
  • Nemzetközi környezet
  • Saját iroda
  • Versenyképes bérezés, hosszútávon béremelési lehetőségek
  • Változatos munkavégzés

Munkavégzés helye

  • 2900 Komárom

 

Jelentkezz a jelentkezés gombra kattintva csatolva a részletes magyar valamint, amennyiben van angol nyelvű önéletrajzod is.

 

Komárom

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok