Pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkozó partnerünk Irodai és HR Koordinátor munkatársat keres, aki felsővezetői támogatást nyújt, részt vesz a HR adminisztrációban, valamint gondoskodik az iroda napi működéséről. Ez a szerepkör kiváló lehetőség egy proaktív, precíz és szervezett szakember számára, aki tapasztalattal rendelkezik irodavezetés, HR adminisztráció és vezetői asszisztencia terén.
Felsővezetői asszisztencia, ideértve a helyi és nemzetközi vezetők utazásainak szervezését
HR adminisztráció támogatása, belső nyilvántartások kezelése
Csapatépítő események szervezése és lebonyolítása
Irodai működés fenntartása, beleértve az irodaszer-beszerzéseket és készletkezelést
Tárgyalótermi foglalások és előkészítések koordinálása
Gépjármű-flotta adminisztrációja
Recepciós feladatok ellátása, vendégek fogadása
2-3 év releváns tapasztalat irodai adminisztráció vagy HR területén
Kiváló szervezőkészség és problémamegoldó képesség
Felhasználói szintű MS Office ismeretek
Középfokú angol nyelvtudás, írásban és szóban egyaránt
Precíz, pontos munkavégzés és proaktív hozzáállás
Munkavégzés helye: Budapest (irodai jelenlét)
Jövedelmezés: Versenyképes alapbér éves bónusszal és egyéb juttatásokkal
Munkakörnyezet: Stabil, kiszámítható pénzügyi szolgáltató vállalat, támogató és professzionális légkör
Fókuszterületek: Felsővezetői asszisztencia, HR adminisztráció és irodai működés biztosítása
Budapest