Legyünk együtt sikeresek!
Az alábbi pozícióba keresünk leendő kollégát Partnerünk részére:
Front office koordinátor
Feladatok
- Az Ügyvezető Igazgató és a HR vezető munkájának támogatása;
- Vevők, látogatók fogadása, informálása;
- Munkaruházatok megrendelése, igények kezelése, dokumentálása;
- Céges busz, ill. gépjárműflotta kezelése;
- HR területen előforduló adminisztratív feladatokban részvétel;
- A vezetők kérésére kimutatások, prezentációk készítése.
Elvárások
- Középfokú vagy felsőfokú végzettség;
- Erős, aktív angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt);
- MS Office programok kiváló ismerete;
- Adminisztratív vagy HR területen, esetleg recepción szerzett tapasztalat előnyt jelent.
Amit kínálunk
- Multinacionális vállalati környezet;
- Szakmai fejlődési/előre lépési lehetőség adott;
- Béren kívüli juttatások (Cafeteria, teljesítmény bónusz, bejárás támogatás);
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség.
Munkavégzés helye
Jelentkezés módja
Hire-One Személyzeti Tanácsadó Kft. Nyilvántartási szám: 3376-1/2008.
További információ esetén kérjük az alábbi telefonszámokon szíveskedjenek érdeklődni: +36 30/ 295 8396 (Jakubecz Ninetta) Kérem, ha nem ér el telefonon, írjon e-mailt is!