German and English speaking Service Manager (REF3750H) (Budapest)

German and English speaking Service Manager (REF3750H) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

 

German and English speaking Service Manager (REF3750H)

 

Feladatok

  •     Felelősség az ügyfélszerződésbe foglalt tartalmi, minőségi és pénzügyi teljesülésért
  •     Rendszeres ügyfélkommunikáció stratégiai és operatív témákban 
  •     Szerződések pénzügyi tervezése és ezek nyomon követése
  •     A szolgáltatásban résztvevő belső és külső területek koordinációja
  •     Service Review Meeting-eken való részvétel
  •    Értékesítési lehetőségek felismerése és az ehhez kapcsolódó folyamatok menedzsmentje,     terméktapasztalat 
  •     Eszkalációs menedzsment, szerződéshez kapcsolódó panaszok (üzemeltetés, megrendelések, projektek, számlázás) kezelése és érintett folyamatok javítása
  •     Ügyfélelégedettség fenntartása és fejlesztése

 

Követelmények

  • Nyelvtudás: folyékony német nyelvtudás, valamint angol nyelvismeret.
  • Szakmai tapasztalat:  Service managerként szerzett tapasztalat, legalább 2-3 év
  • Készségek:
    • Erős ügyfélkommunikációs készség.
    • Önálló munkavégzés és koordinációs képesség.
    • Rugalmasság és proaktív hozzáállás.
    • Erős problémamegoldó készség, eszkalációkezelési tapasztalat előny.
  • Munkakörnyezet: multinacionális vállalati környezetben szerzett tapasztalat.

Előnyt jelent:

  • Telekommunikációs, pénzügyi vagy értékesítési területen szerzett ismeretek.
  • ITIL módszertan ismerete.

Elvárt személyiségjegyek:

  • Precizitás és megbízhatóság: a munkafolyamatok pontos és felelősségteljes ellátása.
  • Proaktivitás: önálló kezdeményezőkészség és a határidők szigorú betartása.
  • Monotonitástűrés: a rutinszerű feladatok hatékony és következetes kezelése.
  • Csapatmunka: együttműködési készség és hatékony kommunikáció a csapat többi tagjával.

 

Senior

* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.

 

Munkavégzés helye

Budapest

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok