A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
German and English speaking Service Manager (REF3750H)
Feladatok
- Felelősség az ügyfélszerződésbe foglalt tartalmi, minőségi és pénzügyi teljesülésért
- Rendszeres ügyfélkommunikáció stratégiai és operatív témákban
- Szerződések pénzügyi tervezése és ezek nyomon követése
- A szolgáltatásban résztvevő belső és külső területek koordinációja
- Service Review Meeting-eken való részvétel
- Értékesítési lehetőségek felismerése és az ehhez kapcsolódó folyamatok menedzsmentje, terméktapasztalat
- Eszkalációs menedzsment, szerződéshez kapcsolódó panaszok (üzemeltetés, megrendelések, projektek, számlázás) kezelése és érintett folyamatok javítása
- Ügyfélelégedettség fenntartása és fejlesztése
Követelmények
- Nyelvtudás: folyékony német nyelvtudás, valamint angol nyelvismeret.
- Szakmai tapasztalat: Service managerként szerzett tapasztalat, legalább 2-3 év
- Készségek:
- Erős ügyfélkommunikációs készség.
- Önálló munkavégzés és koordinációs képesség.
- Rugalmasság és proaktív hozzáállás.
- Erős problémamegoldó készség, eszkalációkezelési tapasztalat előny.
- Munkakörnyezet: multinacionális vállalati környezetben szerzett tapasztalat.
Előnyt jelent:
- Telekommunikációs, pénzügyi vagy értékesítési területen szerzett ismeretek.
- ITIL módszertan ismerete.
Elvárt személyiségjegyek:
- Precizitás és megbízhatóság: a munkafolyamatok pontos és felelősségteljes ellátása.
- Proaktivitás: önálló kezdeményezőkészség és a határidők szigorú betartása.
- Monotonitástűrés: a rutinszerű feladatok hatékony és következetes kezelése.
- Csapatmunka: együttműködési készség és hatékony kommunikáció a csapat többi tagjával.
* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.
Munkavégzés helye