A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
Head of Team - ServiceNow (REF1465B)
Feladatok:
People management
- A T-Systems International / Digital Solutions globális ServiceNow projektjeit és fejlesztéseit támogató magyarországi csapat vezetése
- Különféle szakmai kompetenciával rendelkező és különböző szerepköröket ellátó munkavállalók (ServiceNow fejlesztők, architektek, üzleti elemzők) vezetése
- Működési és egyéb releváns üzleti információk továbbítása a csapatnak
- A csapat jóllétének biztosítása: hatékony csapatmunka és konfliktuskezelés elősegítése
- Karrier tervezés (upskilling, tréningek)
- A csapat produktivitásának és operatív teljesítményének tervezése, követése, értékelése (célok meghatározása, direkt és indirekt feedback gyűjtése, szükség esetén a korrekciós lépések megtétele)
- Recruitment feladatok (hiring folyamatban részvétel, interjúztatás, ajánlatok kiadásának jóváhagyása)
- Új kollégák onboardingjának, csapatba történő beilleszkedésük támogatása
Resource and project management
- Erőforrások menedzselése, demand management
- A megfelelő munkaterhelés/munkamennyiség és feladatok biztosítása a csapaton belül (projekt beosztás, szabadságok, helyettesítési terv)
Presales
- ServiceNow leadekben ajánlatadás támogatása, erőforrásbecslés és -allokáció
- Üzleti lehetőségek felderítése és kiaknázása
Stratégiai tervezés
- Részvétel az ágazati stratégia és célok kialakításában és megvalósításában
- Éves és negyedéves költségtervezés, tervek követése és tartása
Adminisztráció, kapcsolattartás
- Ajánlatadás a TSI/DT megrendelői oldalnak
- Kapcsolattartás helyi és globális szinten a csapattal dolgozó stakeholderekkel
- Időlejelentések jóváhagyása, jogosultságok igénylése, engedélyezése
Elvárások:
- ServiceNow platform ismerete
- Kiváló interperszonális, kommunikációs és konfliktuskezelési képességek
- Problémamegoldó készség, képesség a priorizálásra, delegálásra, csapatszervezési feladatok ellátására
- Csapattagok motiválására, befolyásolására és meggyőzésére való képesség
- Stressztűrési képesség, döntési hajlandóság komplex munkakörnyezetben
- Folyékony angol nyelvtudás
- Csapatvezetésben vagy koordinációban szerzett tapasztalat (pl. scrum master, project manager, product owner, stb.)
Előny
- ServiceNow projektekben/presalesben szerzett tapasztalat
- ITIL képesítés
- A DT/T-Systems üzleti folyamatainak ismerete
- Leadership tréning, szakirányú képzés(ek)
- Német nyelvtudás
Munkavégzés helye
Budapest, Debrecen, Szeged, Pécs