Head of Team - ServiceNow (REF1465B) (Budapest)

Head of Team - ServiceNow (REF1465B) (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

Head of Team - ServiceNow (REF1465B)

 

Feladatok:

People management

  • A T-Systems International / Digital Solutions globális ServiceNow projektjeit és fejlesztéseit támogató magyarországi csapat vezetése
  • Különféle szakmai kompetenciával rendelkező és különböző szerepköröket ellátó munkavállalók (ServiceNow fejlesztők, architektek, üzleti elemzők) vezetése
  • Működési és egyéb releváns üzleti információk továbbítása a csapatnak
  • A csapat jóllétének biztosítása: hatékony csapatmunka és konfliktuskezelés elősegítése
  • Karrier tervezés (upskilling, tréningek)
  • A csapat produktivitásának és operatív teljesítményének tervezése, követése, értékelése (célok meghatározása, direkt és indirekt feedback gyűjtése, szükség esetén a korrekciós lépések megtétele)
  • Recruitment feladatok (hiring folyamatban részvétel, interjúztatás, ajánlatok kiadásának jóváhagyása)
  • Új kollégák onboardingjának, csapatba történő beilleszkedésük támogatása

Resource and project management

  • Erőforrások menedzselése, demand management
  • A megfelelő munkaterhelés/munkamennyiség és feladatok biztosítása a csapaton belül (projekt beosztás, szabadságok, helyettesítési terv)

Presales

  • ServiceNow leadekben ajánlatadás támogatása, erőforrásbecslés és -allokáció
  • Üzleti lehetőségek felderítése és kiaknázása

Stratégiai tervezés

  • Részvétel az ágazati stratégia és célok kialakításában és megvalósításában
  • Éves és negyedéves költségtervezés, tervek követése és tartása

Adminisztráció, kapcsolattartás

  • Ajánlatadás a TSI/DT megrendelői oldalnak
  • Kapcsolattartás helyi és globális szinten a csapattal dolgozó stakeholderekkel
  • Időlejelentések jóváhagyása, jogosultságok igénylése, engedélyezése 

Elvárások:

  • ServiceNow platform ismerete
  • Kiváló interperszonális, kommunikációs és konfliktuskezelési képességek
  • Problémamegoldó készség, képesség a priorizálásra, delegálásra, csapatszervezési feladatok ellátására
  • Csapattagok motiválására, befolyásolására és meggyőzésére való képesség
  • Stressztűrési képesség, döntési hajlandóság komplex munkakörnyezetben
  • Folyékony angol nyelvtudás
  • Csapatvezetésben vagy koordinációban szerzett tapasztalat (pl. scrum master, project manager, product owner, stb.)

Előny

  • ServiceNow projektekben/presalesben szerzett tapasztalat
  • ITIL képesítés
  • A DT/T-Systems üzleti folyamatainak ismerete
  • Leadership tréning, szakirányú képzés(ek)
  • Német nyelvtudás

Munkavégzés helye

Budapest, Debrecen, Szeged, Pécs

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok