Irodai adminisztrátor (Budapest)

Irodai adminisztrátor (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Adminisztrátor asszisztenst keresek a partnerünk számára.

Irodai adminisztrátor

Feladatok

  • Szolgáltatókkal való kapcsolattartás
  • Marketing tevékenységek igazolásainak időben történő összegyűjtése
  • Marketing tevékenységek módosításainak elkészítése, hogy felgyorsítsák a számlázási folyamatokat
  • Nyitott számlák nyomon követése, és biztosítja, hogy a partnerek időben megkapják a kifizetéseket.
  • Tervezési javaslatok időben történő előkészítése, biztosítva, hogy az engedélyezési folyamat a tevékenység megkezdése előtt lezáruljon
  • Biztosítja a szükséges támogatást a költségvetés adminisztrációjában a megfelelő módon, a KPI-k figyelembevételével
  • Folyamatos kapcsolatot tart a SSC-vel a zökkenőmentes működés érdekében

Követelmények

  • Monotonitástűrés
  • Stressztűrés
  • Középiskolai végzettség
  • 1 éves tapasztalat
  • Excel tudás, jó szervezőkészség
  • Folyékony angol nyelvtudás

 

Előny:

  • SAP simeret

Amit kínálunk

  • Határozott idejű szerződés (6 hónap)

Munkavégzés helye

Budapest

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok