A hazai, illetve a nemzetközi piacon is elismert, illatszer és háztartási vegyi áru kereskedelemmel foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
Irodai adminisztrátor
Elvárások:
- Dinamikus, gyors, pontos munkavégzés,
- Pozitív, proaktív, ügyfélbarát gondolkozás,
- Csapatszellem,
- Jó problémamegoldó készség,
- Minimum középfokú iskolai végzettség,
- MS Office magas szintű ismerete,
- 2-3 év tapasztalat hasonló munkaterületen,
- Legalább középfokú angol nyelvtudás
Előnyt jelent:
- Legalább középfokú egyéb nyelvtudás
Feladatok:
- Vevői megrendelések fogadása és kezelése,
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel,
- Vevői és szállítói számlák kiállítása,
- Áru érkeztetés irodai részének lebonyolítása (szállítólevél rögzítés, raktárral való egyeztetés, új cikkek törzsölése),
- Cash&carry vásárlók kiszolgálása,
- Banki felület kezelése, átutalások rögzítése,
- Házi pénztár kezelése,
- IBSystem vállalatirányítási rendszer kezelése,
- Általános adminisztráció, ügyintézés
Amit kínálunk:
- Saját állományban történő alkalmazás, határozatlan idejű munkaszerződés,
- Teljes munkaidő,
- Családias légkör, jó hangulat,
- A vendégkörből fakadóan nemzetközi közeg,
- Kezdő fizetés: 379 000 Ft alapbér+ 27 000 Ft szépkártya,
- Jutalom féléves időszakonként: egy évben átlagosan 4 havi nettó fizetés a jutalom: 1 624 000 Ft,
- Egyéb juttatás: 315 000 Ft "nyári pénz", ,
- A próbaidő 3 hónap amely időszak alatt szabadság nem megengedett és alapbér jár.
Munkavégzés helye:
Jelentkezés módja:
Amennyiben a hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva!