Igények rögzítése és utókövetése belső rendszerekben
Teljeskörű adminisztráció, dokumentumkezelés, iktatás
Kapcsolattartás társosztályokkal, beszállítókkal és külső partnerekkel
Határidők nyilvántartása, betartatása
Adatbázisok vezetése, riportok készítése
Számlák előkészítésében, követésében való közreműködés
Levelezés globális csapatokkal
Ad-hoc irodai feladatok: nyomtatás, szkennelés, szervezés
Felsőfokú végzettség vagy azzal egyenértékű adminisztratív tapasztalat
1–2 év releváns szakmai tapasztalat
Felhasználói szintű Microsoft Office ismeretek (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
Magabiztos angol nyelvtudás (minimum B2 szint, írásban és szóban)
Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
Pontosság, megbízhatóság, csapatszellem
Nyitottság a tanulásra és fejlődésre, ügyfélközpontú gondolkodás
💡 Előny: számítástechnikai műszaki ismeretek, ügyfélkapcsolati tapasztalat.
Üllő