Irodai asszisztens (Budapest)

Ügyvédi irodánk dinamikus, családias csapatába irodai asszisztenst keresünk.

Irodai asszisztens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Új kollégát keresünk, aki irodai asszisztensként erősítené meglévő csapatunkat.

Feladatok:         

  • Elsősorban az irodavezető ügyvéd operatív munkájának támogatása, iroda partnerei, ügyvédei, munkatársai munkájának segítése, titkárnői feladatok ellátása
  • Számlázás előkészítésével kapcsolatos feladatok
  • Kapcsolattartás a többi partner irodával szóban és írásban angol nyelven
  • Angol és magyar nyelvű dokumentumok leírása, szerkesztése, előkészítése, esetleg kisebb terjedelmű anyagok fordítása
  • Kiegészítő napi irodai asszisztensi, ügyviteli feladatok ellátása (tárgyalások előkészítése, utazások intézése, fénymásolás/szkennelés)
  • Bejövő/kimenő posta iktatása, ügyfelek fogadása, kimenő/bejövő telefonhívások kezelése
  • Alkalmanként elektronikus hírlevelek szerkesztése, weboldal tartalmának frissítése, közösségi felületek szerkesztése, kisebb marketing projektek koordinálása

Elvárások:         

  • Legalább középfokú végzettség
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Önállóság, proaktivitás
  • Jó kommunikációs és szervező képesség
  • Felhasználói számítógépes ismeretek (Microsoft Word, Excel, Internet, stb.)
  • Gépírástudás

Előnyt jelent:    

  • Jogi asszisztensi végzettség és / vagy ügyvédi irodánál, hatóságnál szerzett munkatapasztalat
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Marketing tapasztalat
  • Német nyelvismeret

Amit kínálunk: 

  • Versenyképes jövedelem
  • Komplex, kihívásokkal teli, változatos munkakör
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Kellemes munkahelyi légkör

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok