Irodai koordinátor (Budapest)

Irodai koordinátor (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Humán Centrum

Irodai koordinátor

Feladatok

  • Az iroda napi működésének biztosítása, folyamatok koordinálása és ellenőrzése
  • Adat- és dokumentumkezelési szabályok betartása és betartatása
  • Irodai eszközök, tisztítószerek, higiéniás termékek beszerzése és készletfigyelés
  • Eszközök karbantartásának, szervizelésének intézése
  • Kapcsolattartás az irodaház üzemeltetésével, hibabejelentések kezelése
  • Irodafelújítások szervezésében való aktív részvétel
  • Takarítócéggel való együttműködés
  • Éves költségvetés tervezése, nyomon követése, jóváhagyások kezelése
  • Gépkocsipark adminisztratív támogatása, havi kimutatások készítése
  • Tárgyalók használatának koordinálása, naptárkezelés
  • Postai ügyintézés, dokumentumok iktatása, digitalizálása
  • Utazási segédletek biztosítása (pl. parkolókártyák, taxicsekkek)
  • Bejövő dokumentumok rögzítése, iktatása
  • Telefonhívások, e-mailek, faxok kezelése
  • Futárrendelés intézése
  • Tárgyalók, konyha és közös terek rendezettségének biztosítása
  • Vendégek fogadása, kiszolgálása, bekészítések biztosítása

Elvárások

  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés
  • 1-3 éves tapasztalat
  • Proaktív, rugalmas hozzáállás
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Strukturált gondolkodás, feladatérzékenység
  • Saját ötletek, javaslatok megfogalmazása
  • Határozott, mégis kedves személyiség

Munkaidő

  • Teljes munkaidő, heti 40 órás munkavégzés;

Amit kínálunk

  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Nemzetközi munkakörnyezet
  • Versenyképes bérezés és egyéb juttatások (Corporate bónusz, SZÉP kártya)
  • Kétévente menedzser szűrés
  • Kockázati életbiztosítás

Munkavégzés helye

  • Budapest XII.
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok