Irodai ügyintéző (Budapest)

Irodai ügyintéző (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

 

A Legfőbb Ügyészség Gazdasági Főigazgatósága

irodai ügyintéző

álláshelyének betöltése érdekében munkatársat keres az Ügykezelő Irodába.

A jogállásra és az illetmény megállapítására a legfőbb ügyész, az ügyészek és más ügyészségi alkalmazottak jogállásáról és az ügyészi életpályáról szóló 2011. évi CLXIV. törvény rendelkezései az irányadóak.

Feladatok

  • a Gazdasági Főigazgatóságon keletkezett, illetve oda érkező hivatalos küldemények, okmányok ügyviteli érkeztetése, iktatása, nyilvántartása, postázásra adása, belső kézbesítése, selejtezésre előkészítése,
  • irattár kezelése,
  • irodaszer-beszerzési igények felmérése,
  • sokszorosítási feladatok elvégzése.

Elvárások

  • középfokú iskolai végzettség, 
  • legalább 2 éves irodai gyakorlat,
  • önálló, megbízható, precíz munkavégzés,
  • magyar állampolgárság.

Előnyt jelent

  • költségvetési szervnél szerzett gyakorlat.

A jelentkezéshez csatolni kell:

  • a fényképet, szakmai életút bemutatását és telefonszámot, e-mail címet tartalmazó önéletrajzot,
  • a végzettséget, képesítést igazoló okiratmásolatokat.


A pályázatot elnyert személynek külön felhívásra hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal szükséges igazolnia, miszerint büntetlen előéletű, illetve nem áll foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, valamint az önéletrajzában feltüntetett végzettséget, egyéb képzettséget tanúsító bizonyítványainak, okiratainak, valamint a korábbi munkaviszonyokat igazoló iratainak eredeti vagy hitelesített másolatát be kell mutatnia.

A pályázatokat 2025. június 10. napjáig beérkezően a Legfőbb Ügyészség Gazdasági Főigazgatóságára kérjük megküldeni.

A pályázó önéletrajzának megküldésével egyidejűleg hozzájárulását adja a személyes adatai kezeléséhez.

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok