Irodavezető (Tokaj)

Irodavezető (Tokaj)
Jelentkezem az állásra ›

 

 

 

Az Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság (ÉMVIZIG)

 

az energiaügyi miniszter irányítása alatt álló központi költségvetési szervként működő vízügyi igazgatási szerv, működési területe Borsod-Abaúj-Zemplén és Heves megye teljes területe mellett Szabolcs- Szatmár- Bereg megye, Jász- Nagykun- Szolnok és Nógrád megye egy részére terjed ki, központja Miskolcon van.

 

Az Igazgatóság ellátja működési területén az ár- és belvízvédelmi, vízkárelhárítási, vízminőségi kárelhárítási feladatokat, valamint végzi a vagyonkezelésében lévő vízilétesítmények fenntartását, üzemeltetését és fejlesztését, a vagyonkezelésében lévő állami tulajdonú vízfolyások, holtágak és természetes állóvizek szabályozását, mederfenntartását, partvédelmét.

 

 

Az Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság

 

Tokaji Szakaszmérnökségére

 

pályázatot hirdet

 

irodavezető

 

munkakör betöltésére.

 

Feladatok:

  • szervezi és ellenőrzi az adott szervezeti egység ügyviteli dolgozóinak munkáját,
  • szervezi, koordinálja a közfoglalkoztatási programmal kapcsolatos teendőket,
  • ellenőrzi, érvényesíti, kontírozza a számlákat és egyéb bizonylatokat, és határidőre megküldi a Közgazdasági Osztály felé,
  • ellátja a pénzkezeléssel és pénzgazdálkodással kapcsolatos ellenőrzési teendőket,
  • végzi a szigorú számadású nyomtatványokkal kapcsolatos teendőket,
  • figyelemmel kíséri az egység bevételeit és kiadásait, a pénzügyi források időarányos felhasználását,
  • részt vesz az egység pénzügyi tervének elkészítésében,
  • részt vesz az irodai adminisztrációs rendszerek kialakításában, fenntartásában,
  • gondoskodik a pénzügyi fegyelem betartásáról (a Bizonylati Szabályzat, a Pénzkezelési Szabályzat és a Leltározási Szabályzat előírásainak betartásáról),
  • naprakészen vezeti a készletmozgási bizonylatokat, tárgyi eszközök nyilvántartását, az analitikus nyilvántartásokat, figyelemmel kíséri a kifizetések tranzakciós kódok szerinti megoszlását, szakszerűen kezeli a raktári készletet,
  • elkészíti a havi összesítő üzemanyag elszámolást az egység gépjárműveinek vonatkozásában,
  • részt vesz a szerződések, megrendelések előkészítésében, megkötésében, azokat az előírásoknak megfelelően nyilvántartja,
  • részt vesz az éves leltározással és selejtezéssel kapcsolatos feladatok ellátásában,
  • pénzügyi jelentéseket, beszámolókat készít.

 

Amit kérünk:

  • legalább középfokú végzettség és mérlegképes könyvelői szakképzettség vagy,
  • felsőfokú gazdasági végzettség,
  • a munkára vonatkozó jogszabályok ismerete (különösen a Számviteli tv., Áht., Art., ÁFA tv.),
  • felhasználói szintű MS Office ismeret,
  • pontosság, szakszerűség, jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
  • cselekvőképesség, büntetlen előélet (a jogviszony létesítés elengedhetetlen feltétele az erkölcsi bizonyítvány).

 

Előny:

  • a betöltendő munkakörhöz hasonló munkavégzési tapasztalat,
  • közfoglalkoztatásban szerzett tapasztalat,
  • B kategóriájú jogosítvány.

 

Amit ajánlunk:

  • határozatlan idejű közalkalmazotti kinevezés,
  • a 391/2017. (XII.13.) Kormányrendelet által meghatározott illetmény és előmenetel,
  • szakmai fejlődés biztosítása,
  • stabil, kiszámítható, családbarát munkakörnyezet.

Munkavégzés helye: ÉMVIZIG Tokaji Szakaszmérnökség 3910 Tokaj, Széchenyi sétány 2.

 

A pályázat tartalmazza:

  • motivációs levél,
  • szakmai önéletrajz,
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatában szereplő személyes adatok ÉMVIZIG általi kezeléséhez hozzájárul,
  • esetleges referenciák.

 

A pályázattal kapcsolatos egyéb tudnivalók:

 

A pályázatot 2025. július 20. napjáig beérkezően lehet megküldeni postai úton vagy elektronikusan a következő címre:

 

Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság

Igazgatási és Jogi Osztály

3530 Miskolc, Vörösmarty u. 77.

 

A beküldött pályázati anyagon kérjük feltüntetni az „irodavezető – Tokaji Szakaszmérnökség” jeligét.

 

A munkakör a pályázatok elbírálását követően megállapodás szerint betölthető.

 

Felvilágosítás kérhető:

Tel.(46) 516-600, Fax. (46) 516-601

 

A pályázatok elbírálására 2025. augusztus 3. napjáig kerül sor.

 

Az Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság az álláspályázatot benyújtók személyes adatait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (továbbiakban: Infotv.), valamint a vonatkozó nemzetközi európai uniós és egyéb hazai jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően, a személyhez fűződő jogok, különösen az információs önrendelkezési jog tiszteletben tartásával, az Infotv. 4. § (1)-(2) bekezdése alapján célhoz kötötten, kizárólag az álláspályázatok betöltése érdekében, ügyviteli célból kezeli és tartja nyilván.

Fentiek alapján a kiválasztásra nem kerülő jelentkezők személyes adatait - hozzájárulásuk esetén – kizárólag az álláspályázat tárgyát képező munkakör betöltésétől számított 1 évig tárolja az Igazgatóság. Az álláspályázatot benyújtónak az álláspályázat részeként benyújtandó nyilatkozaton szükséges jelezni azt, hogy az 1 év időtartamú tároláshoz, őrzéshez, szükség szerinti kezeléséhez hozzájárul-e, vagy kéri adatainak törlését. Abban az esetben, amennyiben a pályázatot benyújtó nem járul hozzá az 1 év időtartamú adatkezeléshez, az adatok automatikusan, az álláspályázatok értékelését és a pályázók értesítését követően törlésre kerülnek. A pályázati anyagként beküldött eredeti dokumentumok a jelentkező által megadott elérhetőségre visszaküldésre kerülnek.

 

Tokaj

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok