Irodavezető (Budapest)

Irodavezető (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Humán Centrum

Irodavezető

Feladatok

  • Általános irodai teendők ellátása, ügyintézés, adminisztratív feladatok, szerződések, teljesítési igazolások készítése, postázás, irodai és egyéb anyagok beszerzésével kapcsolatos feladatok ellátása
  • Pénzügyi feladatok: házipénztár kezelése, banki utalások, kapcsolattartás a könyveléssel, könyvelési anyag összekészítése, számla- és bizonylatkezelés, számlázás
  • Ügyfélszolgálati feladatok: levelezések, telefonhívások kezelése, kapcsolattartás a beszállítókkal és vevőkkel, időpontok egyeztetése
  • HR-es feladatok: ki-és belépőkkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése, kapcsolattartás a bérszámfejtőkkel
  • Céges rendezvények, utazások szervezése, szállásfoglalás

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Jó kommunikációs képesség- és szervezőkészség
  • Pontos, megbízható, rugalmas munkavégzés
  • Számítógép felhasználói ismeretek
  • MS Office programok ismerete, számlázó programok ismerete

Előnyök

  • Néhány év munkatapasztalat hasonló munkakörben
  • Pénzügyi ismeretek, könyvelési tapasztalat
  • Angol és/vagy német nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  •  
  • Havibér: megegyezés szerint
  • Stabil, megbízható cég, bejelentett munkaviszony
  • Kihívást jelentő, változatos munka
  • Fiatalos csapatot építünk
  • Évek óta együttdolgozó családias csapat

Munkavégzés helye

  • Budapest
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok