Az irodában dolgozó kollégák munkájának felügyelete és szervezése, egy élhető, szerethető és támogató munkahelyi környezet megteremtése érdekében
Részvétel az új kollégák kiválasztásában, betanításában és a céges kultúra elsajátításában
Az üzleti és HR adminisztrációs (könyvelés, riporting, dokumentum menedzsment, munkaügy, stb) folyamatok kialakítása, szabályozása és azok napi szintű felelős működtetése
Kapcsolattartás a szállítók felé, szállítói szerződések kezelése, bejövő számlák és elszámolások felügyelete, a banki utalások kezelése
A vezérigazgató munkájának operatív támogatása proaktív módon, nagy önállósággal
Részvétel az ügyféltámogatási folyamatok kialakításában és részvétel annak működtetésében
Elvárások
Minimum 5 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
A munkavégzés során a megbízható angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt elvárás
Multinacionális cégnél szerzett tapasztalat előnyt jelent
Felsőfokú végzettség előnyt jelent
Kreatív, rugalmas, problémamegoldó személyiség, aki mindig előre akar haladni és nemcsak tűri, hanem proaktívan előre mozdítja a változásokat, azokat kihívásként éli meg
Pozitív és vonzó személyiség, aki jellemével energizálja a és előre mozdítja a csapatot
Önállóság, megbízhatóság, lojalitás, pontosság, felelősségtudat és elkötelezettség, mint személyes alapértékek
Amit kínálunk
Vonzó juttatási csomag, amely mellett nem stressz a napi megélhetés biztosítása és a munkára, az önmegvalósításra, a szakmai kiteljesedésre lehet fókuszálni
Hosszútávú munkalehetőség határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaszerződéssel egy biztos anyagi háttérrel rendelkező feltörekvő vállalkozásnál, ahol együtt élhetjük meg a sikereket
Változatos, kihívásokkal teli munkakör, ahol nincsenek berögzült munkahelyi hierarchiák és status quo-k és ahol az előrejutás, ahol a tanulás, a személyes fejlődés biztosított
Szakmailag kimagasló, humoros kollégák, akikkel öröm a közös munka
Színvonalas irodai munkakörülmények Tatabányán, a távoli (pl. otthoni) munkavégzés lehetősége részben lehetséges megállapodás alapján