Irodavezetői Asszisztens (Budapest)

Irodavezetői Asszisztens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Ha van legalább 2 év irodai tapasztalatod, szeretsz szervezni, adminisztrálni, és szívesen támogatnál egy elismert ügyvédi csapatot a háttérből, nálunk a helyed!

Lokáció: 2. kerület

Irodavezetői Asszisztens

Feladatok

  • Az ügyvédi munka napi támogatása, dokumentumok előkészítése és rendszerezése
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás e-mailben és telefonon
  • Találkozók, határidők, feladatok szervezése, koordinálása
  • Számlázási és egyéb pénzügyi adminisztrációs feladatok
  • Irodai folyamatok gördülékeny működtetése, adatbázisok frissítése
  • Irodaszer beszerzés, az iroda mindennapi működésének biztosítása

Követelmények

  • 2 év irodai tapasztalat
  • Kiváló szervező- és kommunikációs készség
  • Precíz, pontos munkavégzés, jó problémamegoldó hozzáállás
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office, e-mail, naptárkezelés)
  • Angol nyelvtudás szóban és írásban

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy barátságos, igényes irodai környezetben
  • Szakmai fejlődési és tanulási lehetőségek
  • Sokrétű, változatos munkakör
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok