IT adminisztrátor és projekt koordinátor (Budapest)

IT adminisztrátor és projekt koordinátor (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

IT adminisztrátor és projekt koordinátor

Keressük IT adminisztrátor és projekt koordinátor pozícióba leendő munkatársunkat, aki nyitott, lendületes személyiség és szívesen tartozna egy nagyon stabil, de folyamatosan fejlődő vállalathoz. Téged keresünk, ha úgy érzed, hogy csapatjátékos vagy, nem okoz gondot, hogy egyszerre több szálat tarts a kezedben és elfogadod, hogy szabályozott környezetben dolgozunk.

Amiben számítunk rád

  • Jegyzőkönyvek készítése
  • Projekt menedzser(ek) támogatása
  • A projekttel kapcsolatos szervezési, kommunikációs és pénzügyi teendők elvégzése
  • A projekt kapcsán felmerülő adminisztratív feladatok elvégzése
  • A projekttervezéstől a lezáráson át a kiértékelésig a projektcélok megvalósításán dolgozik
  • Koordinálja a projektben részt vevő tagok munkáját
  • Feladatokat priorizál és delegál
  • Nyomon követi a projektfeladatokat, -határidőket és figyelmeztet rájuk
  • Részt vesz a projekthez kapcsolódó események, rendezvények előkészítésében és megszervezésében
  • Kapcsolattartás a külső partnerekkel és a belső munkatársakkal
  • A projekt résztvevőinek informálása, tájékoztatása
  • A projekt bemutatását, eredményeinek széles körű közlését segíti
  • A projektben előírt tájékoztatási feladatokkal függ össze
  • Részt vesz a pénzügyi tervezésben, a források felkutatásában
  • Ellenőrzi a számlákat, kifizetéseket
  • Kapcsolatot tart a pénzügyi osztállyal és a könyveléssel
  • A projekthez kapcsolódó adminisztratív és dokumentációs teendők összefogása, koordinálása
  • Tevékenységi jelentések, teljesítéseket igazoló iratok összegyűjtése, teljesítési igazolások előkészítése
  • Munkaidő-kimutatások archiválása
  • Projekttalálkozók, meetingek, értekezletek adminisztrálása, jegyzőkönyvek vezetése, emlékeztetők, feljegyzések készítése
  • Tevékenységi jelentések, összegzések, riportok készítése
  • Kimutatások készítése, az erőforrások nyilvántartása, szükség esetén részvétel a kontrollingban és a nyomon követésben

Amire szükség lesz az eredményes munkádhoz

  • Szervezőkészség
  • Jó kommunikációs készség
  • Adminisztrációs feladatok terén megszerzett szakmai tapasztalat
  • Digitális kompetenciák
  • Csapatmunkára való képesség
  • Önálló munkavégzés
  • Kiváló koncentrációs, figyelemösszpontosító képesség
  • Átlagon felüli problémamegoldó készség
  • Kiemelkedő stressztűrő képesség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek kiemelkedő Excel tudással
  • Microsoft Outlook magabiztos használata
  • Hasonló területen szerzett 1-3 éves tapasztalat
  • Gyors, megbízható, precíz és önálló munkavégzés
  • Nagyfokú stressztűrés
  • Terhelhetőség és rugalmasság
  • Kiváló kommunikációs- és együttműködő készség
  • Középfokú végzettség
  • Nyitottság, rugalmasság

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • SAP ismerete

Amiért szeretsz majd nálunk dolgozni

  • Cafeteria már próbaidő alatt is
  • Cégünk hosszú távú lehetőséget és stabilitást jelent a kollégáinknak
  • Innovatív új technológiák és eszközök használata, megismerése
  • Befogadó légkör, tapasztalt kollégák támogatása

 

Munkavégzés helye

Budapest

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok