IT Sales Representative (Budapest)

IT Sales Representative (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Kik vagyunk mi?

Felhő alapú contact center megoldásokat fejlesztünk (CCaaS - contact-center-as-a-software). Termékünk lehetővé teszi, hogy a cégek könnyedén, átláthatóan, egy helyen, különböző kommunikációs csatornákon keresztül kezeljék az ügyfél megkereséseket - telefon, e-mail, webchat, SMS, közösségi média stb. - és mindezt bárhonnan, egy web böngészőn keresztül elérve. Teljes körű, mindent egyben magában foglaló megoldást nyújtunk ügyfeleinknek, beleértve a telekommunikációs és tanácsadási szolgáltatásokat is. Természetesen mindent automatizálhatunk AI segítségével.
Megközelítésünknek és technológiánknak köszönhetően több mint 1200 ügyfél, a legkülönbözőbb iparágakból és méretű vállalkozások közül, választotta megoldásunkat, köztük olyan márkák, mint a Notino, Kifli, Footshop, Pepita, OBI, Barion Payment és még sok más. Globális jelenlétünket és csapatunkat bővítjük, és most lehetőséged van a Daktela csapatának részévé válni Magyarországon. Minden nap egy lehetőség a tanulásra, fejlődésre és innovációra. Egy hely, ahol a profizmus barátságos légkörrel párosul, és mindenki hozzájárul a vállalat sikeréhez. Ez a Daktela környezete. Csatlakozz hozzánk, és légy részese egy csapatnak, amely folyamatosan feszegeti a kommunikáció/ügyfélkezelés világában rejlő lehetőségek határait.

IT Sales Representative

Mi vár rád

● Meglévő és új ügyfelek kezelése
● Daktela termékportfólió aktív értékesítése meglévő és új ügyfeleink számára
● Folyamatok adminisztrálása, bemutatók előkészítése és lebonyolítása.
● Tanácsadás ügyfeleink számára
● Meglévő ügyfelek nyilvántartásának kezelése
● Főbb ügyfelekkel való kapcsolattartás, jó kapcsolat ápolása
● Stratégiai Partnerek bevonása, kezelése
● Aktív szerep a Magyar piaci stratégiák kidolgozásában és kivitelezésében
● Értékesítési folyamatok felülvizsgálata hatékonyabb munkavégzés érdekében
● Kiállításokon és konferenciákon való részvétel.

Amit keresünk

● Értékesítési tapasztalat IT, szoftver és/vagy telco megoldások területén
● Sikeres értékesítői tapasztalat
● Alapvető ismeretek a telco és telekommunikációs iparágról
● Magyar nyelv (anyanyelv), Angol (folyékony nyelvtudás)
● B kategóriás jogosítvány
● Gyakorlatias hozzáállás, nyitott új ismeretek elsajátítására
● Alapvető ismeretek a Call Center iparággal kapcsolatban - előny
● Meglévő értékesítési háló - előny
● AI eszközök használata, AI rendszerek értékesítésében szerzett tapasztalat - előny

Amit kínálunk

● Bónusz - Az alapbér mellett, havi díjazási formában a munkatárs teljesítménye alapján
● 5 hét szabadság
● Céges laptop és telefon
● Rugalmas munkaidő
● Nemzetközi környezet
● Minden szükséges technikai képzést és támogatást biztosítunk - Greenhorn tréning Prágai központunkban
● Rugalmas home office lehetőség

 

Hi, we're Daktela! We develop cloud-based contact center solutions (CCaaS - contact-center-as-a-software). Our product allows companies to handle customer requests through a variety of communication channels - phone, email, webchat, SMS, social media, etc. - easily, clearly, in one place, and accessed from anywhere via a web browser. We provide customers with a comprehensive all-in-one solution, including telecommunications and consulting services. And of course we can automate everything through AI.
Thanks to our approach and technology, more than 1200 customers of all sizes and industries have adopted our solution, including brands like Notino, Kifli, Footshop, Pepita, OBI, Barion Payment and more.
We are expanding our presence globally and you will have the opportunity to be part of Daktela in Hungary. Imagine a workplace where every day is an opportunity to learn, grow, and innovate. A place where professionalism is combined with a friendly spirit and everyone has the chance to contribute to the overall success of the company. This is the environment at Daktela. Join us and be part of a team that is constantly pushing the boundaries of what is possible in the world of communication.

We are looking for a passionate salesperson who will not only help us keep up, but together we will push and create trends in customer communications. As a Sales Representative, you will help us develop our business in the Hungarian market. You will be meeting with companies of all sizes to understand their priorities and help find innovative solutions that will move their customer support forward!

What's waiting for you?

● Responsibility for Key Customers in Hungary and new acquisitions to increase the share-of-wallet of existing customers
● Actively selling all Daktela products portfolio to existing and new accounts
● Administer sales pipeline, conduct sales meetings, sales demo of the software
● Sales consultant to customers
● Responsible for delivering sales results and achieving targets
● Maintain accurate records of customers
● Develop and maintain good professional relationships with main accounts
● Look for strategic partners
● Collaborating with the internal technical team during system implementation to customers.
● Attending trade exhibitions, conferences (if possible)

About you...

● Excellent presentation and written communication skills.
● Willingness to keep looking for and inventing new solutions.
● Interest in innovation and technology.
● Willingness to learn in the world of IT and technology.
● Technical education is an advantage.
● Experience in customer service, ecommerce is an advantage.
● Experience in selling IT solutions and software is an advantage.
● English at communicative level
● Working with AI tools, basic AI knowledge an advantage You can look forward to the following benefits...
● Commission system, monthly paid bonuses
● New modern office in Budapest
● Flexible working environment (Home-office)
● 5 weeks of holiday + 2 sick days
● Laptop according to your preferences
● Thorough training in Prague HQ and support of colleagues during onboardin

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok