Kapcsolattartó koordinátor (home office) (Magyarország)

Kapcsolattartó koordinátor (home office) (Magyarország)
Jelentkezem az állásra ›

Hazai és nemzetközi egészségügyi, gyógyszerpiaci területen több éve stabilan működő szolgáltató cég keres teljes munkaidőre, távmunkában való munkavégzésre az alábbi pozícióra munkatársat:

Kapcsolattartó koordinátor (home office)

 

Elvárások:

  • jó kommunikációs készség;
  • türelmes, segítőkész hozzáállás;
  • Microsoft Office ismeretek: Excel, Word, Outlook;
  • gyakorlott felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
  • jó szervezőkészség, problémamegoldó képesség.

Előnyök:

  • egészségügyi végzettség (közép- vagy felsőfokú);
  • egészségügyben és/vagy telefonos ügyfélszolgálaton szerzett 2-3 éves tapasztalat;
  • B kategóriás jogosítvány.

Feladatok:

  •  a cég projektjeivel kapcsolatban egészségügyi szakemberekkel kapcsolattartás

Amit kínálunk:

  • bejelentett, teljeskörű otthoni munkavégzés (home office);
  • teljes, de nem rugalmas munkaidő;
  • céges számítógép, mobiltelefon;
  • versenyképes fizetés;
  • dinamikus előrelépési /fejlődési lehetőség.

Jelentkezés módja:

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát (nettó fizetési igény megjelölésével) a tárgy mezőben a pozíciót megjelölve.

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok