Hazai és nemzetközi egészségügyi, gyógyszerpiaci területen több éve stabilan működő szolgáltató cég keres teljes munkaidőre, távmunkában való munkavégzésre az alábbi pozícióra munkatársat:
Kapcsolattartó koordinátor (home office)
Elvárások:
- jó kommunikációs készség;
- türelmes, segítőkész hozzáállás;
- Microsoft Office ismeretek: Excel, Word, Outlook;
- gyakorlott felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
- jó szervezőkészség, problémamegoldó képesség.
Előnyök:
- egészségügyi végzettség (közép- vagy felsőfokú);
- egészségügyben és/vagy telefonos ügyfélszolgálaton szerzett 2-3 éves tapasztalat;
- B kategóriás jogosítvány.
Feladatok:
- a cég projektjeivel kapcsolatban egészségügyi szakemberekkel kapcsolattartás
Amit kínálunk:
- bejelentett, teljeskörű otthoni munkavégzés (home office);
- teljes, de nem rugalmas munkaidő;
- céges számítógép, mobiltelefon;
- versenyképes fizetés;
- dinamikus előrelépési /fejlődési lehetőség.
Jelentkezés módja:
Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát (nettó fizetési igény megjelölésével) a tárgy mezőben a pozíciót megjelölve.