Szeretnél részt venni egy izgalmas projekten, ahol a kintlévőségek kezelése a középpontban áll?
Nálunk lehetőséged van rá! Keresünk új csapattagunkat, akik napi 8 órában irodai környezetben dolgozna, hogy segítsen rendezni ügyfeleink számláit és dokumentációját. Ez a lehetőség határozott időre szól, szeptember végéig.
Ha szeretnél részt venni ebben a kihívásban és egy dinamikus csapat részese lenni, ne habozz, jelentkezz még ma!
Kintlévőségkezelő - Szerviz területre
Feladatok
- Adott ügyfél (ügyfelek) számláinak, és a számlázáshoz szükséges dokumentáció rendbetétele annak érdekében, hogy a kintlévőségek behajthatóak legyenek (munkalap, teljesítési igazolás, vevői megrendelés, stb.)
- Céges belső és ügyfél által kért dokumentáció rendszerezése
- Ügyfél illetékes kapcsolattartóinak azonosítása és a velük történő kapcsolatfelvétel
- Egyeztetés az ügyféllel, illetve cégen belül a szükséges kollégákkal
- Hiányzó számlák és dokumentumok előkeresése vagy előállítása
- Folyamat nyomon követése, szükséges dokumentumok meglétének és aláírásának ellenőrzése, a számlázható tételek továbbítás a pénzügyi osztályra
- Adatok feltöltése vállalati és azok folyamatos frissítése
Elvárások
- Napi 8 órás, heti 5 napos munkavégzés, folyamatos irodai jelenléttel
- Határozott idejű munkalehetőség (kb. 8 hónap)
- Min. középfokú végzettség
- Kintlévőség kezelési gyakorlat
- Megbízható számítógépes ismeret (Excel, Word)
- Vállalatirányítási rendszer használatában szerzett gyakorlat
- Önállóság, pontos munkavégzés
- Rendszerezettség, képesség a komplex folyamatok átlátására, követésére
- Jó kommunikációs készség
Amit kínálunk
- Alapbér + bónusz: a behajtott kintlévőségek 1% + cafeteria