Lead Customer Experience (Budapest)

Lead Customer Experience (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

Lead Customer Experience

Leírás

Lead Customer Experience

Feladatok

  • Ügyfélszolgálati osztály vezetése
  • Pozitív és motiváló munkahelyi légkör kialakítása, valamint hatékony együttműködés biztosítása
  • Vásárlói igények és preferenciák megismerése, valamint kiértékelése a különböző csatornákon, köztük a Social Media felületeken is beérkezett vásárlói visszajelzések alapján
  • Munkavállalói megbeszélések, visszajelzések lebonyolítása
  • Szoros együttműködés a különböző társosztályokkal ( marketing, IT)
  • A vásárlói trendek és problémák proaktív azonosítása és ezek alapján intézkedések bevezetése, valamint koordinálása a vásárlói élmény folyamatos fejlesztéséért
  • A vásárlói élménnyel kapcsolatos adatok elemzése, kimutatások és prezentációk készítése a felsővezetőség felé


Elvárások

  • felsőfokú végzettség
  • Minimum 2 éves szakmai tapasztalat ügyfélszolgálati vagy ügyfélélmény-menedzsment területen vagy hasonló pozícióban
  • legalább 2 év vezetői pozícióban szerzett tapasztalat
  • magabiztos német vagy angol nyelvismeret szóban és írásban is
  • magabiztos MS Office ismeretek (Excel és PowerPoint)


Amit kínálunk

  • Nagy értékű egészségprogram
  • Home office lehetőség (hibrid munkavégzés)
  • Munkába járási támogatás
  • Vállalaton belüli fejlődési, továbblépési lehetőség
  • Kihívásokban gazdag, változatos munkakör
  • Személyre szabott betanulási program
  • Szakmai és soft skill továbbképzések
  • Csapatépítő programok

 

Munkavégzés helye

Budapest

 

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok