Lead Incident Manager (Szeged)

Lead Incident Manager (Szeged)
A hirdetés már lejárt!


Lead Incident Manager

Egy német multinacionális autóipari nagyvállalat részére keresünk ambiciózus, németül beszélő kollégákat, komplex software rendszerek tervezésére. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos feladatokat, szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te vagy a mi emberünk!
 

Az új kollégánk:

  • Lead Incident Manager (LIM) szerepet tölt be 7/24-es szolgáltatásban
  • Első eszkalációs pont P1 és P2-es incidensek esetén (például határidő nem teljesítésekor)
  • Eszkalációkat indít, kezel, nyomonkövet
  • A mindennapi operáció során biztosítja az SLA-ban taglaltaknak való megfelelést Irányítja az incidensek kezelését
  • Ajánlásokat tesz a szolgáltatás minőségének javítása érdekében
  • Teljeskörű, operatív felelősséget vállal az eszkalált incidensekért
  • Biztosítja a gördülékeny kommunikációt az ügyfél és az operáció között
  • Bizonyos csatornákon keresztül információt szolgáltat, amennyiben szükséges
  • Incident és Problem eszkalációkat kezel a megadott standard folyamatok alapján
  • Biztosítja minden szükséges Incident dokumentáció teljességét és minőségét (Incident Report, RCA)
  • Felügyeli a minőséget, elősegíti a standardizációt
  • Összefoglaló riportokat készít a menedzsment számára
  • Elérési pontként szolgál az Incident Management számára
  • On-call támogatást nyújt az Incident Management számáraIncident Management rendszereket monitoroz a hatékonyság szempontjából, szükség esetén javaslatokat ad

If you have…

  • Magas szintű ITIL tudás és tapasztalat, ITIL bizonyítvány megléte előnyt jelent
  • Általános üzleti informatikai ismeretek
  • Legalább 3-5 év tapasztalat ügyféltámogatás terüeltén, senior vagy manager pozícióban
  • Kritikai gondolkodásmód
  • Képesség a problémák racionális, logikus megközelítésére a felmerülő problémák hatékony megoldása érdekében, jó problémamegoldó képesség
  • Ügyfél-, illetve támogatásközpontú szemléletmód
  • Folyékony német nyelvtudás, angol nyelvtudás előnyt jelent  

Személyiség:

  • Proaktivitás, felelősségteljesség
  • Önállóság, de képesség csapatban történő munkára is
  • Jó kommunikációs készség
  • Összetett témák és feladatok menedzselésének képessége
  • Terhelhetőség
  • Megoldásorientált szemléletmód
 
Szeged

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok