Kialakítod és fejleszted a formális minőségbiztosítási folyamatokat, biztosítva, hogy a csapat az iparban elfogadott legjobb gyakorlatokat alkalmazza.
Kezeled (beleértve a tervezést is) az auditálási folyamatota minőségrendszer és a szabályozói, ügyfélkövetelmények betartásának nyomon követése érdekében.
Segíted a társosztályok minőségügyi -támogatásikéréseit miközben figyelembe veszed a szabályokat
Szakértőként szolgálsz a minőség és kormányzati szabályozás terén a társosztályok számára
Elsődleges kapcsolattartóként szolgálsz az ügyfelek számára
Kezeled az ügyfél minőségellenőrzési és ellenőrzési rendszereit annak érdekében, hogy a termékek/szolgáltatások megfelelően legyenek végrehajtva, és az ügyfelek elégedettek legyenek.
Értékeled és auditálod a működési feladatokat, és jelentést teszel a kockázati folyamatokról.
Követelmények
Min. 2+ év tapasztalat a minőségirányítás, vagy a minőségbiztosítás területén (ipari, logisztikai vagy ellátási lánc tapasztalat)
Minőségirányítási rendszerek ismerete (főképp ISO 9001:2008/ ISO 14001:2004)
Tapasztalat a reklamációkezelés területén
Magas szintű MS Office tudás
Kiváló kommunikációs beszédkészség magyarul és angolul