Munkaügyi adminisztrátor (Budapest)

Munkaügyi adminisztrátor (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Accace Hungary | Munkaügyi adminisztrátor

Csatlakozz hozzánk Munkaügyi adminisztrátorként!

Ha eleged van az egyszerű részfeladatokból, és készen állsz valami komplexebbre és izgalmasabbra, itt a lehetőség, hogy kipróbáld magad egy nemzetközi cégnél. Az Accace Hungary és Outsourcing Kft. egy könyveléssel, bérszámfejtéssel, tanácsadással foglalkozó cég, melynek HR részlege keres Téged Munkaügyi adminisztrátor pozícióba!

Miért érdemes nálunk dolgozni?

Mert nálunk lehetőséged lesz nemzetközi projektekben részt venni, ahol igazi szakértőktől tanulhatsz. Támogató csapatunk mindig ott lesz, hogy segítsen Neked, bármilyen kérdésed is merül fel. És ne feledkezzünk meg a remek csapatépítő programjainkról sem – mert nálunk a munka mellett a kikapcsolódás is fontos.

Munkakörnyezet

  • Távmunka lehetőség (részleges) – Országon belül bárhonnan csatlakozhatsz hozzánk. Részleges, mert havonta egy napot a közös irodai jelenlétre szánunk, hogy a közösséget erősítsük.
  • Otthoni munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (céges mobiltelefon, laptop és egyéb szükséges IT eszközök) – Ráadásul a mobiltelefon és a mobilinternet magáncélra is használható.
  • Modern iroda környezet – Flex desk, Silent room, valamint korlátlan kávé- és teakészlet, hogy mindig friss maradhass.
  • Részvétel nemzetközi projektekben – Dolgozz és tanulj nemzetközi projekteken keresztül.
  • Szakmai továbbképzések, munkáltató által támogatott kötelező továbbképzések – Velünk folyamatosan fejlődhetsz és tanulhatsz.
  • Innovatív megoldásokra törekvő, professzionális csapat – Innováció és a legmodernebb szoftverek használata.
  • Mentor program – Így segítünk beilleszkedni a csapatba, valamint megismertetünk rendszereinkkel és folyamatainkkal.

Juttatások

  • Angol oktatás – 100%-ban a cég által finanszírozott, munkaidőben történő oktatás. Kis csoportos foglalkozás, anyanyelvi tanárokkal.
  • Távmunka hozzájárulás - Hozzájárulunk a rezsi költségekhez havi 26.680 Ft-tal. (Minimálbérhez igazodik)
  • Cafeteria juttatás (SZÉP kártya) – Évente nettó 450.000 Ft keretösszeggel.
  • Bónusz rendszer – Cégünknél fontos, hogy hozzájárulj a célszámainkhoz.
  • Céges rendezvények, csapatépítő programok, CSR tevékenység – Nálunk nem csak a munka, hanem a személyes kapcsolatok ápolása is kiemelt fontosságú, továbbá az emberek és a környezet

A feladataid, mint Munkaügyi adminisztrátor

  • Archiválási feladatok (scannelés, lefűzés)
  • Személyes ügyfél-látogatások
  • Adatrögzítés, kifizetések előkészítése
  • A HR osztály munkájának napi szintű támogatása

munkavégzés Cegléden heti 2 alkalommal

 

Mit várunk Tőled?

  • Adminisztratív munkatapasztalat
  • Személyes jelenlét
  • Középszintű angol nyelvismeret
  • Alapvető Excel tudás (pivot táblák)
  • Önálló munkavégzésre való képesség, logikus gondolkodás
  • Precizitás, gyors munkavégzés
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok