Munkaügyi koordinátor (Budapest)

Munkaügyi koordinátor (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Munkaügyi koordinátor - Központi munkatárs - Központ

Munkaügyi koordinátor

Miért jó nálunk dolgozni?

A Praktiker az egyik legismertebb, komoly hagyományokkal rendelkező barkácsáruház.

A magyar barkácspiac meghatározó, országos hálózattal rendelkező szereplője. 1998 óta van jelen hazánkban, 2016 óta a Wallis Csoport tagjaként százszázalékos magyar tulajdonban, stabil pénzügyi háttérrel, évről évre meghatározó piaci részesedéssel.

A vállalat 23 áruházat, valamint egy kiemelkedő márkaismertséggel és forgalommal rendelkező online shopot működtet Magyarországon. Üzleteinek összterülete országszerte nagyságrendileg 130 ezer négyzetméter, munkatársainak száma közel 1,5 ezer fő.

Fontosnak tartja, hogy gyors és személyre szabott választ adjon az otthonokkal kapcsolatos igényekre.

Milyen feladatok várnak rád?

  • Felel a munkavállalói dokumentumok és nyilvántartások kezeléséért elektronikus és nyomtatott formátumban.
  • Munkaügyi adminisztráció teljes körű koordinálása (be és kiléptetéshez szükséges adminisztráció előállítása). Bérszámfejtéshez szükséges adatok előkészítése - az ehhez dokumentumok és nyilvántartások elkészítése, ellenőrzése és továbbítása a szolgáltatónak.
  • Foglalkozás egészségügyi vizsgálatok időszakos ellenőrzése, felügyelete és időpont foglalás.
  • Egyéb munkajogi és munkaügyi dokumentáció előkészítése
  • A szükséges hatósági képzések, tanfolyamok, aktuális nyilvántartása, kezelése
  • Önkiszolgáló HR funkciók támogatása és működtetése. (Munkavállalói igénylések ellenőrzése és elbírálása, igényelt munkaügyi igazolások elkészítése és kiadása)
  • Munkaruházattal kapcsolatos teendők ellátása. Nyilvántartás, leltár naprakészen tartása - felmerülő igények folyamatos monitorozása, rendelés.
  • Időszakos HR riportok elkészítése és azok folyamatosan felülvizsgálata, riportokból kimutatások készítése. Adatelemzés a HR KPI-ok tekintetében, azok naprakészen tartása és riportálása az üzleti vezetők, közvetlen vezető és a menedzsment részére, azon adatok elemzése/kontrollja (pl fluktuáció, szabikiadás, betegség) van + akcióterv készítés

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Legalább 3 év tapasztalatod van hasonló területen (HR, Munkaügy)
  • Naprakész munkajogi ismeretek
  • Precizitás és pontosság jellemez
  • Felelősségteljesen végzed el a feladataidat
  • Szeretsz és tudsz csapatban dolgozni
  • Hosszú távra tervezel
  • Kiváló kommunikációs készségekkel rendelkezel
  • Magabiztos számítógépes ismeretekkel rendelkezel (MS Office)

Előnyként értékeljük: 

  • SAP HR törzs ismerete
  • Bérprogram magabiztos használata
  • Felsőfokú végzettség

Munkavégzés helye

Budapest

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok