Debreceni partnerünkhöz keresünk német nyelvtudással rendelkező telefonos technikai ügyfélszolgálati munkatársakat.
Technical Support Analyst - German and English speaking
Feladatok
Ügyfélproblémák kezelése a bejelentéstől a megoldásig.
Hardver/szoftver problémák kutatása, diagnosztizálása, hibaelhárítása és megoldások azonosítása.
Szabványos eljárások betartása a megoldatlan problémák megfelelő belső csapatokhoz történő eszkalálására.
Gyors, megbízható és pontos információ nyújtása az ügyfeleknek, miközben fenntartja a hatékony kommunikációt az ügyfél tempójához és technikai szintjéhez igazodva.
Segítségnyújtás az ügyfeleknek a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos információkkal, a leírásokban vázolt releváns híváskezelési protokollok alkalmazásával.
Felelősség a kapcsolatfelvétel időben történő megoldásáért, miközben minden ügyfélinterakció során fenntartja a legmagasabb minőséget.
Követelmények
Legalább középiskolai végzettség, felsőfokú végzettség előny.
Legalább 2 év műszaki támogatói vagy ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat.
Magabiztos német nyelvtudás (beszéd, írás, olvasás, szövegértés) és legalább alapfokú angol nyelvismeret
Microsoft Office ismeretek
Kiváló együttműködési képesség
Erősen ügyfélközpontú, pozitív hozzáállás
Kiváló kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt), magabiztos és professzionális német kommunikáció minden szinten.
Kiváló problémamegoldó képesség
Amit kínálunk
Versenyképes fizetés
Cafeteria juttatás
Csapatépítő és szabadidős programok
Modern irodai környezet
Fizetett betanulás, amely során nemcsak tudásod fejlődik, de a csapatot is megismered, így már az elejétől otthon érezheted magad
Hosszú távú fejlődési lehetőség, karrierépítés egy stabil, támogató vállalati kultúrában