ügyfelünk az első teljesen online biztosítási platform, mely egy osztrák biztosítócég projektje. Céljuk, hogy megmutassák, a biztosítás egy jó dolog és lehet egyszerűen, ügyfélbarát módon csinálni. Szeretnénk egy viszonylag szürke ágazatot színessé, érdekessé és az emberek számára hasznossá tenni.
Német nyelvű ügyfélszolgálati munkatárs
Feladatok
- a cég termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatos érdeklődő kérdések megválaszolása
- szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés, a beérkező ügyfélkérések end to end kezelése
- ügyfélszolgálati tevékenységgel kapcsolatos háttértevékenységek ellátása
- ügyféligény-felmérések végrehajtása, ügyfélelégedettség-vizsgálat
- kárrendezés, valamint a kárrendezési eljárást támogató ügyfélhívások kezdeményezése
Követelmények
- mininmum 1-2 éves szakmai tapasztalat ügyfélszolgálati munkakörben (biztosítói kárrendezési tapasztalat előny)
- tárgyalóképes német és angol nyelvtudás
- számítógépes ismeretek
- kiváló kommunikációs készség, hatékony problémakezelési képesség
Amit kínálunk
- fintech környezet
- startup multinacionális háttérrel
Munkavégzés helye