A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
Németül és angolul beszélő ügyfélkapcsolati munkatárs hálózatos területre ( REF3655C )
Hálózati területen németül és angolul beszélő ügyfélkapcsolati asszisztenst keresünk debreceni, szegedi vagy budapesti csapatunkba. Ebben a szerepkörben Ön lesz az elsődleges kapcsolattartó német nyelvű ügyfeleink számára, és kivételes támogatást és segítséget nyújt a hálózatkezeléssel kapcsolatos megkeresésekkel kapcsolatban.
Feladatok
- Segít az ügyfeleknek az alapvető hálózati problémák elhárításában
- összetett technikai problémák továbbítása a megfelelő csapatokhoz
- Az ügyfélkapcsolatok és a nyomon követési intézkedések pontos nyilvántartása
- Együttműködés a többfunkciós csapatokkal az ügyfelek elégedettségének javítása és a problémák megoldása érdekében.
- Folyamatos képzésben való részvétel a hálózati technológiák és a vállalat termékeinek naprakészen tartása érdekében.
- Hozzájárulás az ügyféltámogatási anyagok és tudásbázis-cikkek kidolgozásához.
- Visszajelzést ad az ügyfelek problémás pontjairól, és javaslatokat tesz a termékek vagy szolgáltatások javítására.
Elvárások
- Legalább középfokú végzettség (diploma előny)
- 7x24-es munkavégzés vállalása nemzetközi szolgáltatás miatt
- Informatikai affinitás: új programok gyors elsajátítása, gördülékeny munkavégzés komplex rendszerekben, képesség a multitaskingra
- Erős kommunikációs készség
- Erős problémamegoldó készség és figyelem a részletekre
- Képes gyors tempójú környezetben dolgozni és több feladatot hatékonyan kezelni.
- Ügyfélközpontú gondolkodásmód, kiváló szolgáltatás iránti elkötelezettséggel.
- Erkölcsi bizonyítvány
Munkavégzés helye