Németül és angolul beszélő ügyfélkapcsolati munkatárs hálózatos területre ( REF3655C ) (Debrecen)

Németül és angolul beszélő ügyfélkapcsolati munkatárs hálózatos területre ( REF3655C ) (Debrecen)
Jelentkezem az állásra ›

 

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

 

Németül és angolul beszélő ügyfélkapcsolati munkatárs hálózatos területre ( REF3655C )

 

Hálózati területen németül és angolul beszélő ügyfélkapcsolati asszisztenst keresünk debreceni, szegedi vagy budapesti csapatunkba. Ebben a szerepkörben Ön lesz az elsődleges kapcsolattartó német nyelvű ügyfeleink számára, és kivételes támogatást és segítséget nyújt a hálózatkezeléssel kapcsolatos megkeresésekkel kapcsolatban.

Feladatok

  • Segít az ügyfeleknek az alapvető hálózati problémák elhárításában
  • összetett technikai problémák továbbítása a megfelelő csapatokhoz
  • Az ügyfélkapcsolatok és a nyomon követési intézkedések pontos nyilvántartása
  • Együttműködés a többfunkciós csapatokkal az ügyfelek elégedettségének javítása és a problémák megoldása érdekében.
  • Folyamatos képzésben való részvétel a hálózati technológiák és a vállalat termékeinek naprakészen tartása érdekében.
  • Hozzájárulás az ügyféltámogatási anyagok és tudásbázis-cikkek kidolgozásához.
  • Visszajelzést ad az ügyfelek problémás pontjairól, és javaslatokat tesz a termékek vagy szolgáltatások javítására.

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség (diploma előny)
  • 7x24-es munkavégzés vállalása nemzetközi szolgáltatás miatt
  • Informatikai affinitás: új programok gyors elsajátítása, gördülékeny munkavégzés komplex rendszerekben, képesség a multitaskingra
  • Erős kommunikációs készség
  • Erős problémamegoldó készség és figyelem a részletekre
  • Képes gyors tempójú környezetben dolgozni és több feladatot hatékonyan kezelni.
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód, kiváló szolgáltatás iránti elkötelezettséggel.
  • Erkölcsi bizonyítvány

Munkavégzés helye

Debrecen

Debrecen

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok