Office coordinator & Business Admin Support (Budapest)

Office coordinator & Business Admin Support (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Office coordinator & Business Admin Support

 

Ebben a pozícióban a következőkért felelnél:

  • Iroda rendjének felügyelete
  • Irodai eszközök beszerzése
  • Postakezelés
  • Érkező vendégek fogadása
  • Telefonok és emailek megválaszolása
  • Pénzügyi adminisztráció (számlakezelés)
  • Üzleti utak szervezése
  • Céges rendezvények szervezése
  • Tárgyalások szervezése és tárgyalók bekészítése
  • Új belépők eszközeinek kiadása
  • Karbantartók és takarítók felügyelete
  • Események szervezése

11. kerületi, neurológiai gyógyszereket fejlesztő partnerünk irodai koordinátort keres farmakológiai cégnél szerzett tapasztalattal és angol nyelvtudással.

Ebben a pozícióban központi szereped lenne az iroda életében, a teljes működésre rálátnál.

Amennyiben az iroda működésének a segítésével szívesen hozzájárulnál a súlyos betegséggel élők gyógyulási esélyeinek növeléséhez, jelentkezz!

 

A pozícióhoz szükséges:

  • középfokú angol nyelvtudás, magyar nyelv anyanyelvi szinten
  • minimum középfokú tanulmányok
  • farmakológiai cégnél szerzett munkatapasztalat
  • Excel gyakorlott, felhasználói szintű ismerete
  • irodavezető, recepciós, vagy irodai adminisztrátor tapasztalat

Amit kínálnak:

  • A versenyképes alapbéren felül cafeteria juttatásban és bónuszlehetőségben részesülhetsz.
  • Támogatják továbbá az irodába jutást BKK bérlettel, valamint a Móricz Zsigmond körtérről az irodáig közlekedő céges járattal.
  • Ebben a pozícióban otthoni munkavégzésre nincs lehetőség.

 

Munkavégzés helye

Budapest

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok