Operations/Office Assistant (Zalaegerszeg)

Operations/Office Assistant (Zalaegerszeg)
Jelentkezem az állásra ›

 

Operations/Office Assistant

Fő profil, feladatok:

  • A cég vezetőjének napi munkájához tartozó asszisztensi, adminisztrációs feladatok ellátása
  • Vámkezeléssel kapcsolatos feladatok ismerete, folyamat felügyelete
  • Számviteli ismeretek birtokában számlakezelés, kapcsolattartás szállítmányozó cégekkel
  • Banki utalások rögzítése, dokumentálása
  • Termék és egyéb kiszállítások megrendelése, futárszolgálat ügyeinek intézése, szállítmányozás dokumentálása
  • Beszerzéssel kapcsolatos feladatok ellátása, készletszintek figyelése
  • HR jellegű ügyintézések
  • Döntéselőkészítő anyagok összeállítása a cég vezetője számára
  • Igény szerinti adminisztrációs helyettesítés

Képességek:

  • Angol nyelv felsőfokú/társalgási szintű ismerete szóban, írásban. Német nyelv hasonló szintű ismerete előny.
  • Microsoft Office felhasználói szintű ismerete
  • Összetett problémák kezelése, önálló munkavégzés, kiváló együttműködési készség a munkatársakkal, ügyfelekkel.

Munkavégzés helye:

Zalaegerszeg

Jelentkezés módja:

Pályázatát a Jelentkezem az állásra gombra kattintással küldje el.

Zalaegerszeg

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok